stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 401744
  • 17 آبان 1400 - 18:50
2

بنیاد مسکن و قابلیت های توسعه در بخش سیاخ دارنگون شیراز

بنیاد مسکن و قابلیت های توسعه در بخش سیاخ دارنگون شیراز
فارس_ علی شاکری بخشدار بخش تازه تاسیس سیاخ دارنگون از اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شیراز در این منطقه بازدید کرد و خدمات بنیاد مسکن در زمینه توسعه مسکن روستایی و اجرای طرح هادی و بهسازی معابر در سطح بخش سیاخ دارنگون شهرستان شیراز را قابل توجه توصیف کرد.
قلم | qalamna.ir :

مسعود صف شکن مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز در حاشیه این بازدید از آمادگی کامل بنیاد مسکن برای توسعه دو چندان منطقه سیاخ دارنگون خبر داد و بیان داشت: پیگیری تمام مسئولان در راستای خواست مردم موجب تحقق خواسته به حق مردم سیاخ دارنگون شد و اکنون لازم است همه مسئولان آستین همت بالا زنند تا برای رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه پیگیری های مستمری صورت گیرد.

صف شکن به مشکلات جاده سیاخ دارنگون و تصادفات زیاد در این محور اشاره کرد و گفت: ایجاد راه مناسب نخستین زیر ساخت برای توسعه است همچنین وجود حدود ۲۰ هزار باغ شهری در این منطقه می طلبد تا مسئولان استان برای توسعه زیر ساخت ها در این بخش تلاش وافری داشته باشند.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز به اعطای تسهیلات کم بهره و تسهیلات ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی در این بخش اشاره کرد و افزود: بخش قابل توجهی از وام های بلاعوض در این منطقه پرداخت شده اما همچنان سطح محرومیت در سیاخ و دارنگون بالا است و باید تلاش های بیشتری در این عرصه انجام شود.

صف شکن افزود: وجود تعدادی از پادگان‌ های ارتش و سپاه در سیاخ دارنگون ظرفیت مناسبی برای توسعه منطقه است و با رفع مشکلات قانونی باغ شهرهای این منطقه می توان از ظرفیت این پادگان ها بیشتر استفاده کرد.

وی با اشاره به بهسازی روستاها در شهرستان شیراز گفت: در یک سال اخیر ۲ و نیم میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن به بهسازی روستاها در شهرستان شیراز اختصاص داده شده است.

علی شاکری بخشدار بخش تازه تاسیس سیاخ دارنگون هم با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن بر لزوم ظرفیت سازی برای توسعه راه و دیگر زیر ساخت ها و همچنین استفاده از ظرفیت باغ شهرها و ساماندهی آن و کمک به معیشت مردم این بخش تاکید کرد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.