stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 406703
  • 05 آذر 1400 - 20:25
1
مدیرعامل عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی

وضعیت آب شرب شهرستان خوی در نقطه سربه سر است

وضعیت آب شرب شهرستان خوی در نقطه سربه سر است
مدیرعامل عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار ، نماینده مردم شهرهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ، بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد گفت : تامین آب شرب شهرستان خوی در نقطه سر به سر قرار دارد .
قلم | qalamna.ir :

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، یداله سلطانی در خصوص برنامه های این شرکت جهت تامین آب شرب شهرستان تصریح کرد : ما در شرکت آب و فاضلاب خوی سه مرحله کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی کرده ایم .
وی افزود : در مرحله کودتاه مدت حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه همچنین در برنامه میان مدت حفر چاه فلمن (دهانه گشاد) با دبی ۱۵۰ لیتر در ثانیه با تامین اعتبار شرکت منابع آب استان و نهایتا تامین آب شهرستان از آبهای سطحی برنامه ریزی شده است .
سلطانی به عملکرد سال ۹۹ اشاره کرد و افزود : توسعه و اصلاح شبکه و خط انتقال آب بیش از ۱۳ کیلومتر انجام شده که در همین مدت دو هزار و ۸۰۱ فقره نصب انشعاب آب نیز صورت گرفته است . وی حجم آب تولیدی در سال ۹۹ را بیش از ۳۱ میلیون متر مکعب اعلام کرد .
مدیر عامل شرکت در ادامه به تشریح پروژه های عمرانی اشاره کرد و خاطر نشان کرد :ادامه عملیات اجرایی مخزن شهرک ولیعصر به حجم ۵ هزار متر مکعبی با پیشرفت ۶۵ درصد ،ادامه عملیات اجرایی مخزن شهر قطور حجم ۲ هزار متر مکعبی با پیشرفت ۳۵ درصد ، تعویض ۲۷ دستگاه الکتروپمپ در روستاهای شهرستان ، بازسازی ۶ دهنه چشمه با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ، جذب ۳۲ میلیارد ریال اعتبار تامین آب برای روستاهای دنبکی- قیزقلعه- قریس – قوردیک علیا و سفلی از اعتبارات در اختیار نماینده و جذب اعتبار برای تامین آب شرب روستاهای فاقد دهیاری از محل اعتبارات فرمانداری شامل ۱۳ روستا ۱۲ میلیارد ریال از مهمترین پروژه های این شرکت می باشد .
در ادامه جلسه نجف زاده نماینده مردم شریف شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد شرکت اتحاد ، همدلی در جهت پیشبرد اهداف برای توسعه شهرستان را خواستار شد.
در پایان عباسی فرماندار خوی شرکت آب و فاضلاب خوی را یکی از دستگاههای خدمات رسان فعال در شهرستان عنوان کرد و افزود : عملکرد این شرکت موید این ادعاست .

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.