stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 407109
  • 18 آذر 1400 - 18:42
2
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب:

جبران کمبود مخازن ذخیره آب سردشت تا ۲ هفته آینده

جبران کمبود مخازن ذخیره آب سردشت تا ۲ هفته آینده
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اذعان به کمبود مخازن ذخیره آب در شهرستان سردشت، گفت: برای جبران این کمبودها، در یکی دو هفته آینده مخازن ذخیره آب شهرهای ربط و نلاس آغاز به کار خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم فردا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، حمیدرضا جانباز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب وفاضلاب شهرستان سردشت، با بیان اینکه به لحاظ تامین آب شرب مردم، یکی ازمدرن‌ترین تصفیه‌خانه‌های کشور در شهر سردشت در مداربهره برداری قرار دارد، اظهار داشت: این تصفیه‌خانه از محل منابع مالی بخش خصوصی احداث و در حال سرویس دهی است.
وی با اذعان به کمبود مخازن ذخیره آب در شهرستان سردشت، گفت: برای جبران این کمبودها، در یکی دو هفته آینده مخازن ذخیره آب شهرهای ربط و نلاس آغاز به کار خواهند کرد.
وی افزود: در شهر سردشت نیز یک باب مخزن ۲ هزار مترمکعبی نیمه تمام است که با تامین اعتبار عملیات اجرایی آن ادامه خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص تامین آب شرب روستاهای شهرستان سردشت نیز گفت: در حال حاضر عملیات آبرسانی به ۴۱ روستا در قالب یک مجتمع در دست اجرا است که با فرصت بهوجود آمده در لایحه بودجه، بنا داریم ۵۲ روستای دیگر نیز به این مجتمع افزوده شود.
وی با بیان اینکه شهرهای ربط و نالاس قبل از تبدیل شدن به شهر دارای شبکه فاضلاب بودند، گفت: به لحاظ عدم وجود تصفیه‌خانه فاضلاب، برای جلوگیری از بروز مشکلات زیست محیطی در منطقه احداث تصفیه خانه مورد تاکید است.
جانباز در پایان بر هماهنگی و پیگیری‌های لازم از سوی کمیسیون عمران مجلس در رابطه با اختصاص ردیف در بودجه ۱۴۰۱ برای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای ربط و نالاس تاکید کرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.