stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 407234
  • 20 آذر 1400 - 18:08
2
به همت شهرداری منطقه سه همدان محقق شد؛

احداث بوستان رضوان در منطقه سه شهر همدان

احداث بوستان رضوان در منطقه سه شهر همدان
همدان- بوستان رضوان در منطقه سه شهر همدان (کوی رضوان) با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و در راستای توسعه و افزایش فضای سبز شهری احداث شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدرضا فیضی منش با بیان اینکه بوستان رضوان در منطقه سه شهر همدان (کوی رضوان) با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و در راستای توسعه و افزایش فضای سبز شهری احداث شد، عنوان کرد: این بوستان طی مدت سه روز در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

 شهردار منطقه سه همدان در این خصوص، مطرح کرد: تعداد ۷۰ نفر از نیروهای مجموعه شهرداری منطقه سه همدان و عوامل فنی خدمات شهری و فضای سبز کار احداث این بوستان را در مدت سه روز انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه محل احداث بوستان رضوان پیش از این مکانی برای حضور معتادان متجاهر و بروز آسیب‌های اجتماعی بود، تصریح کرد: در راستای توجه به مطالبه شهروندان برای ساماندهی این محل و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه، احداث این بوستان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه سه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «کار را باید جهادی انجام داد تا خدمت به خوبی انجام بگیرد»، عوامل شهرداری منطقه سه همدان با سرلوحه قرار دادن این فرموده، پروژه‌های عمرانی منطقه را با سرعت و تلاش اجرا می‌کنند.

فیضی منش در پایان این گفتگو یادآور شد: مبلمان شهری، تجهیزات ورزشی، مجموعه بازی، روشنایی و پوشش گیاهی در این بوستان ایجاد شده است.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.