stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 409210
  • 02 دی 1400 - 18:10
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

گفتمان دولت آیت الله رئیسی لیبرالی نیست

گفتمان دولت آیت الله رئیسی لیبرالی نیست
اصفهان_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گفتمان دولت جدید، نه تفکر لیبرالی دارد و نه در مسائل اجتماعی ولنگاری اجتماعی را می‌پذیرد، در مسائل سیاسی نیز چشم به دنیا نبسته است و اقتصاد غیر اسلامی را بر نمی‌تابد.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا جان نثاری عصر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار خوانسار اظهار داشت: در ۴۰ سال گذشته نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده است اما مشکلاتی در جامعه وجود دارد که موجب نارضایتی مردم است.

۸ سال از ظرفیت کشور بیهوده تلف شد

وی افزود: در هشت سال گذشته، گذشته، ظرفیت کشور بیهوده تلف و مسئولان به صورت توهمی با موضوعات برخورد کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: گفتمان دولت آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب و امام و رهبری است و تمام کارگزاران دولت نیز باید به آن عمل کنند.

وی افزود: گفتمان دولت جدید، نه تفکر لیبرالی دارد و نه در مسائل اجتماعی ولنگاری اجتماعی را می‌پذیرد، در مسائل سیاسی نیز چشم به دنیا نبسته است و اقتصاد غیر اسلامی را بر نمی‌تابد.

جان نثاری افزود: فرماندار باید در میان مردم زندگی کند تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرد، اگر فرماندار این صفت را رعایت کند خطا نخواهد کرد.

وی گفت: در دولت سیزدهم، مسئول حق تلف کردن وقت را ندارد و باید به سرعت پروژه‌ها را اجرا و با استفاده از ظرفیت نماینده باید بودجه برای پروژه جذب کند.

الگوی جریان انقلابی باید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه الگوی جریان انقلابی باید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد، تصریح کرد: دولت سیزدهم در انتصابات، مدیران جوانان انقلابی را جذب می‌کند تا دست جریان انقلابی برای فعالیت باز باشد، ترویج تفکر انقلابی و جهادی ریشه حزب و جناح را می‌خشکاند.

مهر، در این مراسم از خدمات یک سال و شش ماهه محمود مسلم زاده قدردانی و عباسعلی علیخاصی به عنوان فرماندار جدید خوانسار معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.