stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 41005
  • 15 فروردین 1399 - 18:33
0
استاندار كرمانشاه:

موفقیت طرح کنترل بیماری کرونا منوط به استمرار مشارکت مردم است/ از انتشار الکترونیکی نشریات مکتوب حمایت خواهیم کرد

موفقیت طرح کنترل بیماری کرونا منوط به استمرار مشارکت مردم است/ از انتشار الکترونیکی نشریات مکتوب حمایت خواهیم کرد
استاندار كرمانشاه از تشكيل كميته اي براي بررسي شرايط اصناف و شيوه فعاليت در صورت پايان يا تمديد طرح فاصله گذاري اجتماعي خبر داد و گفت: همكاري بازاريان و اصناف در اجراي طرح بسيار مناسب و قابل تقدير است.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه معزز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این کمیته با حضور معاون اقتصادی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی سازمان صمت، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی برای بررسی وضعیت کسب و کارها تشکیل و پیشنهادات مصوب به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در این نشست ضمن تشکر ویژه از مردم، عوامل اجرایی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کادر بهداشت و درمان به عنوان ایثارگران ومدافعان سلامت گفت: روند اجرای این طرح استمرار دارد و برای حفظ سلامت مردم اقدامات سخت گیرانه انجام می شود.

مقام ارشد استان تصریح کرد: برای حل مشکل افرادی که در طرح بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند، سریعتر اقدامات لازم باید توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شود. 

وی به ابلاغ بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص اعطای کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی به اقشار آسیب پذیر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جزییات این طرح برای کارت خرید اضطراری ناشی از شیوع کرونا اعلام و این کارتها براساس دستورالعمل ابلاغی به اقشار آسیب پذیر و فاقد درآمد تعلق خواهد گرفت. 

بازوند از مشارکت مردم و ارسال پیامک به سامانه اعلام شده برای ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تشکر کرد و گفت: حتماً از این ایده ها در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری برای مقابله با کرونا استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه ضرورت توجه به وضعیت رسانه های چاپی را یادآور شد و بیان کرد: با عنایت به عدم چاپ نشریات مکتوب تا پایان طرح فاصله گذاری، در شورای اطلاع رسانی ساز و کار حمایتی برای ایجاد شرایط فعالیت الکترونیکی رسانه های استان فراهم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از نقش پررنگ و موثر رسانه های الکترونیکی و چاپی استان و حضور فعال در شبکه های اجتماعی جهت آموزش و اطلاع رسانی به مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: فعالیت مستمر در فضای مجازی در کنار تلاش های گسترده صدا و سیما، ضمن تسهیل فرآیندها سبب جلوگیری از انتشار شایعات و پخش مطالب خلاف واقع و شایعات شد و  سبب آرامش مردم شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.