stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 412246
  • 21 دی 1400 - 22:20
0
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه:

رسیدگی به مشکلات مردم کرمانشاه اولویت دستگاه قضایی است

رسیدگی به مشکلات مردم کرمانشاه اولویت دستگاه قضایی است
کرمانشاه- قلمنا- رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت ما باشد، گفت: خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
قلم | qalamna.ir :

روز سه‌شنبه قلمنا، «پرویز توسلی زاده» در ملاقات مردمی هفتگی خود با تأکید بر بیانات رییس قوه قضاییه که هرچه ارتباط با مردم صمیمی تر، آسانتر و نزدیک تر باشد، مفیدتر خواهد بود، یادآور شد: در ملاقات‌های مردمی تمام تلاش ما بر این است در فضایی کاملا صمیمی به مشکلات رسیدگی شود و مردم با آسودگی خاطر مشکلات خود را بر زبان جاری کنند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه در ادامه گفت: معتقدیم باید با مردم صمیمانه برخورد کرده و حرفهایشان را بشنویم، در فکر حل مشکلات آنها باشیم و با برخورد خوب به آنها اجازه دهیم حرف خود را به زبان جاری کنند.

توسلی زاده افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود و می تواند باعث کاهش مراجعات به دادگستری شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله روزی را ببینیم که مردم کمترین مراجعه به دادگستری را داشته باشند و برای حل اختلافات خود بدون مراجعه به دستگاه قضایی و با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین از طریق صلح و سازش مشکلات خود را حل و فصل نمایند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ملاقات مردمی به مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.

لازم به ذکر است در ۲۷ ماه گذشته هم حدود ۱۸۰ هزار نفر از مردم با مسوولین قضایی استان کرمانشاه ملاقات کردند.

هشتگ: , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.