stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 416503
  • 06 بهمن 1400 - 17:36
1

۹۵ درصد جمعیت گیلانغرب علیه کرونا واکسینه شدند

۹۵ درصد جمعیت گیلانغرب علیه کرونا واکسینه شدند
کرمانشاه-قلمنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ۹۵ درصد جمعیت جامعه هدف در این شهرستان از ابتدای شروع واکسیناسیون در این شهرستان تاکنون طی سه مرحله علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

حشمت رضایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد کرونای گیلانغرب از مشاهده و تایید مورد ابتلا به ویروس اومیکرون خبر داد و افزود: این موارد پس از اقدامات درمانی درحال حاضر بستری و در قرنطینه بسر می‌برند.

وی با تاکید بر خطر احتمال وقوع پیک ششم و شدت بیماری زایی اومیکرون از مردم خواست رعایت پروتکل ها را بیش از پیش مورد توجه قراردهند تا مشکلات گذشته به وجود نیاید.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به اینکه میانگین موارد مثبت روزانه به چهار نفر افزایش یافته است، گفت :آن دسته از همشهریان که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت واکسن نشده اند برای سلامتی خود و خانواده ها نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نمایندو افرادی هم که نوبت های دوم وسوم را دریافت نکرده اند سریعا اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت گیلانغرب هم اظهار داشت: تاکنون ۹۵ درصد جمعیت هدف در شهرستان گیلانغرب واکسیناسیون شده اند وحدود۱۷ هزار نفر نیز دُز سوم را دریافت داشته اندکه این تعداد ۳۸ درصد جامعه هدف و ۱۰ درصد بیشتر از میانگین استانی است.

جعفر یارمرادی افزود: تعداد ۱۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا نیز تحت مراقبت خانگی هستند و همچنین ۱۰۰درصد دانش آموزان دُز اول و ۹۳ درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان گیلانغرب ازمجموع ۱۸ هزار نمونه اخذ شده، چهار هزار و ۵۷۵ مورد مثبت و۱۱۵ مورد فوت شده‌اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.