stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 416577
  • 06 بهمن 1400 - 23:07
2

دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران گیلانغرب به حالت آماده باش در آمدند

دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران گیلانغرب به حالت آماده باش در آمدند
کرمانشاه-قلمنا- سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان با توجه به ورود سامانه سرد و بارشی جدید به حالت آماده باش درآمدند.
قلم | qalamna.ir :

«حشمت رضایی» روز چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران شهرستان گیلانغرب افزود: از مجموعه عواملی که در خدمات رسانی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی شهرستان در طی ۲مرحله بارش برف اخیر مشارکت خوب داشته و نقش موثری را ایفا کردند، قدردانی می کنم.

وی اظهار داشت :کم کاری و بی توجهی از هیچ مسوولیتی پذیرفته نیست همه ما نماینده نظام هستیم و نباید کاری کنیم که مردم اذیت شوند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به ورود سامانه سرد و بارشی جدید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم توسط دستگاه های خدمات رسان و اعضای ستاد لزوم اطلاع رسانی مناسب و هشدارهای مرتبط به ویژه نقاط آسیب پذیر محور های عشایری گلخانه ها نقاط مستقر در مسیل ها مورد تاکید قرارداد و به دستگاه‌های خدمات رسان ضرورت به روز رسانی تجهیزات ماشین آلات و امکانات را با اولویت راه‌های اصلی و فرعی متذکر شد.

رضایی اظهار داشت: به منظور پوشش محور دهستان “چله “و “مله نی “گریدر برف آب و نمک پاش در راهدارخانه ” قمرالی” نیز مستقر خواهد شد.

وی، همچنین از به کارگیری یک دستگاه گریدر در محور “ویژنان” و در مجموع ۲۳دستگاه ماشین آلات و نمک پاش در تمامی محورها خبر داد و افزود: یک دستگاه بلدوزر نیز به کارگرفته شده است ضمن اینکه تعداد اکیپ های هلال احمر نیز به سه اکیپ و پلیس راه نیز به چهار اکیپ افزایش یافته است.

او گفت: چندین مکان مناسب با گنجایش تا ۳۰۰ نفر نیز جهت اسکان مسافران و در راه مانده های احتمالی در بخش گواور پیش بینی شده تا مخاطرات مردم و مسافران کمتر شود.

سرپرست فرمانداری با تشکر از همراهی و همکاری اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران از آن ها خواست هماهنگ با بخشداری ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم به روستاییان عزیز اقدام لازم به عمل آورند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.