stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 416823
  • 07 بهمن 1400 - 23:12
2
فرماندار سنقر و کلیایی:

فرماندار سنقر و کلیایی: ۴۴ طرح عمرانی دهه فجر در سنقروکلیایی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار سنقر و کلیایی: ۴۴ طرح عمرانی دهه فجر در سنقروکلیایی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود
کرمانشاه- قلمنا- فرماندار سنقروکلیایی گفت: ۴۴ طرح عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری با اعتباری بیش از ١٠٣ میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

«غلامرضا مرتضوی» افزود: در این ایام ٣۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان افتتاح و همچنین ٩ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه های عمران شهری، روستایی، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، کمیته امداد، آب و فاضلاب، برق و گردشگری از اهم طرح‌هایی است که در این ایام افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

وی افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری داشته است، تهدیدات و فرصت های زیادی را به خودش دیده و معتقد هستیم ظرفیت این نهضت به قدری بالا است که می‌تواند تهدیدهای پیش رو را همانند گذشته به فرصت تبدیل کند.

مرتضوی اظهار داشت: یکی از فرصت هایی که در زمینه تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی به منظور انتقال به نسل جوان می‌تواند موثر باشد، گرامیداشت باشکوه دهه فجر است.

فرماندار سنقروکلیایی با تاکید بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تبیین برنامه ها افزود: مدیران شهرستان مشارکت حداکثری مردم را در برنامه ها اولویت قرار دهند، تدوین برنامه ها مردم محور باشد.

امام جمعه سنقروکلیایی نیز در این جلسه بر وحدت و همدلی و همچنین توجه به کار اصولی و اخلاقی در کنار معنویت تاکید کرد.

حجت الاسلام «الله رضا اکبری» افزود: دشمنان نظام مدعی بودند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ۴٠ سالگی را نخواهد دید اما امروز شاهد هستیم که جشن ۴۴ سالگی انقلاب برپا خواهد شد و به طور قطع با قدرت و توان بیش از پیش این راه ادامه خواهد داشت تا به دست امام زمان (عج) برسد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.