stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 416830
  • 07 بهمن 1400 - 23:10
2
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه - قلمنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی کرمانشاه آن را یکی از پروژه‌های مهم و محوری استان در حوزه سلامت دانست.
قلم | qalamna.ir :

«منوچهر فخری» گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت حدود هفت هکتار در غرب شهر کرمانشاه و محدوده غربی بلوار جانبازان (کمربندی) و با زیربنای ۵۵ هزار متر مربع احداث می شود و شامل ساختمان اصلی و ساختمان های الحاقی و جنبی است.

وی افزود: هسته مرکزی این ساختمان در ١٢ طبقه ساخته می شود و بال های غربی و شرقی آن هر کدام ۶ طبقه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای ١۴ بخش بستری است در ادامه گفت: این مجموعه درمانی بزرگ دارای بخش های اورژانس، داروخانه، رادیولوژی، انژیوگرافی، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، پزشکی هسته ای، دیالیز، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، بخش زایمان، گوش و حلق و بینی، جراحی مردان، جراحی تخصصی زنان و زایمان، جراحی تخصصی قلب، جراحی عمومی، بخش های مختلف بستری و مراقبت های ویژه، کلینیک های تخصصی و است و یکی از پروژه های بزرگ بیمارستانی در دست اجرای غرب کشور محسوب می شود.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، بر اهمیت این پروژه برای بخش پزشکی و درمانی استان و ضرورت تسریع در روند اجرای آن تاکید کنیم و برای دریافت اعتبارات لازم برای تسریع در روند اجرای آن تلاش کنیم.

به گفته او کارفرمای این پروژه راه و شهرسازی و بهره‌بردار آن وزارت بهداشت و درمان است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.