stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 417356
  • 10 بهمن 1400 - 9:00
0
‍ در شورای اداری شهرستان همدان انجام شد؛

تعیین معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی همدان

تعیین معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی همدان
همدان- قلمنا- در جلسه شورای اداری شهرستان همدان ، از فاطمه حبیبی تجلیل و ضرغام احمدوند بعنوان معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :
قلم، فرماندار شهرستان همدان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه و حضور بیش از پیش مسئولان در جمع اقشار مختلف مردم در دولت مردمی تاکید کرد: مسئولیت و پیشبرد امور در شرایط فعلی نیازمند کار جهادی و مضاعف است که قطعاً با نشستن پشت میز محقق نمی‌شود و هر مسئولی در هر جایگاهی موظف است بصورت عملیاتی در میدان و در مقام عمل با مردم در ارتباط مستقیم باشد.

محمدعلی محمدی افزود: کار در مرکز استان با همراهی و انسجام خوبی پیش می‌رود و بخش قابل توجهی از امنیت و آرامشی که در بستر آن سایر فعالیت‌ها انجام می‌پذیرد مرهون مدیریت و تلاش شبانه روزی در حوزه سیاسی و امنیتی و همکاری مجدانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که با کمترین حاشیه‌ها ضمن رصد مستمر و پیش بینی‌های لازم از تنش‌های احتمالی پیشگیری می‌شود.

وی از تدوین برنامه عملیاتی ۵ ساله استفاده از منابع آب در سطح شهرستان خبرداد و اظهار کرد: طی تفاهم نامه بین جهادکشاورزی و منابع آب مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی بعنوان بزرگترین بخش مصرف کننده منابع آب در دستور کار قرار گرفته تا با اصلاح الگوی کشت، جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و سایر راهکارهای عملی بحران کم آبی را مدیریت کنیم.

این مسئول، در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه کار در حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اضافه کرد: شورای تأمین، امور انتخابات، مدیریت کرونا، آموزش و پرورش و آموزش عالی، بهداشت، درمان و امنیت غذایی، وقایع حیاتی چهارگانه، آسیب‌های اجتماعی و قاچاق کالا، احزاب، تشکل‌ها و سازمانهای مردم نهاد بخشی از وظایف مرتبط با این حوزه است که ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده انتظار داریم با تغییر این معاونت با توان بیشتر کارها انجام شود.

 از فرصت دهه فجر پیش رو برای بیان دستاوردها و خدمات به نحو مطلوب استفاده شود

در ادامه، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان نیز گفت: یکی از مصادیق عمل صالح همین مسئولیتها است که به افراد سپرده می‌شود تا با توفیق خدمت به مردم رضایت خداوند متعال نیز حاصل گردد.

مسلم مخفی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی شجره طیبه ای که بدست امام راحل شکل گرفت، از خون شهدا شرافت و آبرو کسب کرد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز به درختی تناور تبدیل شده است که اکنون همه مسلمانان، شیعیان و آزادی خواهان جهان به آن امیدوارند.

وی تصریح کرد: در فضای سیاسی و مجازی کنونی کشور جریان نفاق با دستان آلوده خویش از همه توان و پر رویی خود برای ناکارآمد نشان دادن نظام استفاده می کند که لازم است از فرصت دهه فجر پیش رو برای بیان دستاوردها و خدمات به نحو مطلوب استفاده شود.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن تجلیل از فاطمه حبیبی و حمید عبدلی، ضرغام احمدوند و محمد حسن دهبانی به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری همدان و بخشدار مرکزی همدان معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.