stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 418568
  • 13 بهمن 1400 - 21:40
1
امام جمعه پاوه:

دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید تبیین شود

دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید تبیین شود
کرمانشاه -قلمنا - امام جمعه پاوه گفت: ائمه جمعه شیعه و سُنی باید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را در سطح وسیعی برای مردم استان کرمانشاه تبیین کنند.
قلم | qalamna.ir :

مُلا «قادر قادری» در گردهمایی ائمه جمعه استان که با حضور امام جمعه کرمانشاه، استاندار و فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر، نشست امروز را بسیار مهم و اساسی ارزیابی کرد و افزود: اساس شیعه و سنی یکی است بلکه سیاست ما را از هم جدا کرده لذا باید قدر وحدت و انسجام را بیشتر بدانیم.

وی اظهار داشت: تبیین انقلاب بهمن ۵۷ که شور و شعور وحدت مردم را شاهد بودیم، مهم است و لازم است و همچنان که در آیات قرآن ذکر ایام الله مطرح شده است، باید مدام تبیین کنیم، تا همگان در جریان باشند، زیرا انقلاب اسلامی برای شیعه و سنی مایه افتخار بود اگر در برخی موارد موفق نبودیم اشکال به خود ما بر می‌گردد.

وی با تمجید از دیدگاه‌های خیرخواهانه امام جمعه کرمانشاه گفت: شکر می کنیم خداوند را که همواره در خدمت نظام بوده‌ایم، شهرستان پاوه در انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و هرگز فراموش نمی‌کنیم که رژیم شاهنشاهی تعدای از جوانان معصوم ما را به شهادت رساند.

ماموستا قادری تاکید کرد: چرا مردم ایران انقلاب کردند، چرا مردم به خیابان ها ریختند؟ باید همه این ها را برای مردم تبیین کنیم ما چه بودیم و الان کجا هستیم، باید به رغم مشکلات دستاوردها را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب دنیا ۲ قطب بود، قطب سرمایه‌داری و کمونیست، با ظهور پربرکت انقلاب اسلامی جهان ۲ قطبی از هم پاشیده شد.

امام جمعه پاوه با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی افزود: چند روز پیش اعلام شد که ۷۰ درصد مردم کردستان عراق نفت ندارند، ولی هیچ رسانه‌ای آن را منعکس نکرد، اگر این مورد فقط برای یک ساعت در پاوه اتفاق بیفتد رسانه‌های، تمام دنیا علیه ما خواهند بود.

وی گفت: اگر مشکلی هست باید تجدیدنظر کنیم، خود را اصلاح کنیم، ائمه جمعه همواره در کنار مردم بوده‌اند اگر دولت بتواند خلاءها را پرکند همه جانبه مردم حضور خواهند داشت.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.