stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 418575
  • 13 بهمن 1400 - 21:45
1

۶۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی و مسکونی در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

۶۶ میلیارد ریال پروژه عمرانی و مسکونی در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید
کرمانشاه-قلمنا- پنج پروژه عمرانی و مسکونی با ۶۶ میلیارد ریال اعتبار در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی روز چهارشنبه در شهرستان سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با تبریک دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، افزود: یکی از این طرح‌ها راه اندازی سایت BTS مخابراتی است که ۳۰ میلیارد ریال از محل بودجه و اعتبارات داخلی شرکت مخابرات برای آن هزینه شده است.

نورالدین فرزادی پور اظهار کرد: با استفاده از تکنولوژی جدید و روز ارتباطی و با بهره برداری از این سایت مخابراتی ظرفیت مکالمات تلفن همراه و سرعت اینترنت در سرپل‌ذهاب افزایش می‌یابد.

وی گفت: همچنین چهار واحد مسکونی مددجویی امروز افتتاح شد که برای ساخت هر واحد مسکونی به متراژ ۵۵ مترمربع در مجموع ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده که از مجموع این اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض سازمان بهزیستی و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی از طرف بنیاد مسکن پرداخت شده و مابقی سهم آورده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: این واحدها برای خانواده دارای معلول احداث شده که یکی از این واحدها بصورت نمادین در روستای حسن سلیمان در دهستان پشت تنگ ذهاب از توابع شهرستان افتتاح شد، در واقع احداث واحدهای روستایی در راستای جلوگیری از کوچ نشینی از روستا به شهر و آبادانی روستاها صورت می‌گیرد.

برپایی نمایشگاه آثار هنری در سرپل‌ذهاب

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه آثار هنری هنرمندان هنرهای تجسمی با حضور جمعی مسوولان محلی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا شد.

خبرنگار رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل‌ذهاب گفت: این نمایشگاه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و با هدف معرفی آثار هنرمندان رشته هنرهای تجسمی شهرستان و آشنایی نسل جوان و علاقه مندان به فرهنگ و هنر با آثار فاخر هنرمندان توانای شهر و دیارمان برپا شده است.

عزت اله شریفی افزود: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز جهت بازدید عموم علاقه مندان در این مکان دایر خواهد بود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.