stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 418773
  • 14 بهمن 1400 - 16:58
1
معاون استاندار کرمانشاه:

ملت ایران امروز قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌ است

ملت ایران امروز قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌ است
کرمانشاه -قلمنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های کشور ثمره خون پاک شهدا است، گفت: امروز به برکت خون پاک شهدا، رشادت و فداکاری ملت ایران امروز قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.
قلم | qalamna.ir :

«حسین خوش اقبال» در مراسم گلباران و عطرافشانی مزار شهدا که به مناسبت دهه فجر در مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار شد با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: شهدا کسانی بودند که با امام (ره) بیعت کردند و تا آخرین قطره خون پاکشان با آرمان های انقلاب و امام (ره) همراه و هم پیمان بودند.

او اضافه کرد: امروز با حضور در این مکان مقدس با آرمان های انقلاب، شهدا و خانواده های آنان مجددا بیعت می‌کنیم و تا زنده هستیم پیرو آرمان های انقلاب و جانشین به حق امام (ره) و مقام معظم رهبری هستیم و این را به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم.

خوش اقبال در ادامه گفت: دشمنان از همان روزهای اول انقلاب با ترور، راه اندازی جنگ داخلی و اوج آن هشت سال جنگ تحمیلی می خواستند، انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما به همت رشادت، شهادت و فداکاری شهدا و ملت ایران نتوانستند و الان کجا هستند ببیند به برکت خون شهدا ایران بسیار قدرتمندتر از دیروز ایستاده و همچنان با رهبری و درایت مقام معظم رهبری پیش می رود.

وی به قدرت نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهدا در بسیاری از حوزه ها به پیشرفت و توسعه رسیده است و ما تا زمانی که زنده هستیم باید قدردان و قدرشناس خون پاک شهدا باشیم/

همراهی و همدلی مردم دشمنان را از توطئه‌ها مایوس می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به پیوند ناگسستنی ملت ایران با انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان با توطئه‌های متعدد مانند تحریم و فشار اقتصادی درصدد کاهش قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند اما همراهی و همدلی مردم آنها را ناامید و مایوس خواهد کرد.

خوش اقبال در ادامه با بیان اینکه ملت ایران همیشه در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان ایستاده است، افزود: این ملت همان گونه که امام (ره) را تنها نگذاشتند، مقام معظم رهبری را هم تنها نمی‌گذارند و با اقتدار نیروهای مسلح در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و همه توطئه‌ها خواهند ایستاد.

وی همچنین با اشاره به شرایط سخت معیشتی و اقتصادی ناشی از تحریم ها و وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: از این شرایط سخت را نیز با همدلی و همراهی عبور خواهیم کرد.

در پایان این مراسم مزار شهدای کرمانشاه گلباران شد.

کرمانشاه ۳۰ هزار ایثارگر دارد

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.
بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.