stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 419117
  • 15 بهمن 1400 - 22:26
1

کرونا ۲ خانواده دیگر کرمانشاهی را داغدار کرد

کرونا ۲ خانواده دیگر کرمانشاهی را داغدار کرد
کرمانشاه -قلمنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۲ نفر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۴۵ نفر رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

«مهدی محمدی» افزود: ۳۳۱ نفر شامل ۳۱ بیمار مثبت بستری و ۲۹۹ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل یک نفر کمتر است.

وی با اعلام اینکه آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۱۶۰ نفر است، گفت: از این تعداد ۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال یک نفر آنها وخیم است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۰۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

۶ شهرستان استان کرمانشاه از نظر کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین و پاوه از روز پنجشنبه ۱۴بهمن از نظر کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

محمدی افزود: براساس این رنگ‌بندی شهرستان‌های کنگاور، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی قرار گرفتند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.