stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 419386
  • 16 بهمن 1400 - 18:28
2

هشت طرح با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب افتتاح شد

هشت طرح با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در گیلانغرب افتتاح شد
کرمانشاه-قلمنا- هشت طرح عمرانی، صنعتی و کشاورزی با اشتغالزایی ۱۴ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد ریال روز شنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی مسوولان در شهرستان گیلانغرب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست فرمانداری گیلانغرب در آیین افتتاح این طرح‌ها با بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی گفت: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از سیستم آبیاری ۶ هکتاری تحت فشار روستای میرآبه، افتتاح کارخانه تولید پودربیتومین گورسفید با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و ظرفیت تولید سالیانه ۱۵ هزار تن پودر بیتومین، احداث سه واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سه طرح بهسازی معابر و جدول گذاری روستایی در دیره و حومه است.

«حشمت رضایی» افزود: در مجموع برای احداث این طرح ها با اشتغالزایی ۱۴ نفر ۵۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .

وی دهه فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: با بازگو نمودن خدمات و دستاوردهای نظام می توان باعث ایجاد دلگرمی و نشاط در مردم شویم.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب در ادامه افزود: امسال در ایام دهه مبارک فجر ۷۰ پروژه و طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی، درمانی، گردشگری، صنعتی، کشاورزی و آموزشی به بهره برداری می رسد.

رضایی افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به ۲۶ روستای شهرستان، خدمات عمران شهری و روستایی، کشاورزی، آموزشی، درمانی، راه و صنعتی و گردشگری با بیش از ۷۴۵ میلیارد ریال اعتبار است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.