stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 419608
  • 17 بهمن 1400 - 12:27
3
با حضور استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی ۷ پروژه آبرسانی به شهر و روستاهای هرسین آغاز شد

عملیات اجرایی ۷ پروژه آبرسانی به شهر و روستاهای هرسین آغاز شد
کرمانشاه - قلمنا - عملیات اجرایی هفت پروژه آب‌رسانی به شهر و روستاهای شهرستان هرسین در ششمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم به تشریح جزئیات این پروژه پرداخت و گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه ساکنان ۱۴ روستای شهرستان هرسین در قالب ۲ هزار و ۴۸۹ خانوار و ۹ هزار و ۶۲۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

«علیرضا کاکاوند» اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد پروژه را ۱۹۷ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این پروژه ها ۴۶ نفر مشغول به کار می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه همچنین در مورد پروژه آبرسانی به روستای «چهر» هرسین نیز توضیح داد: این پروژه ۲۰ کیلومتر خط اصلی و شبکه دارد و شامل بهسازی یک دهنه چشمه است که با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شرکت خصوصی الوند افروز رهیاب انجام می‌شود.

کاکاوند افزود: با اجرای این پروژه ۷۲۰ خانوار روستای «چهر» با سه هزار نفر جمعیت به آب مناسب و پایدار دسترسی پیدا می‌کنند.

امام‌جمعه شهرستان هرسین نیز در این مراسم با بیان این‌که مردم این شهرستان در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر و در میدان هستند، گفت: متأسفانه سومین سال است این شهرستان کمتر مورد توجه مدیران گذشته قرار داشته و کمترین سفر مدیران ارشد استان را به هرسین داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام اجرایی با بیان این‌که مردم شهرستان به دولت انقلابی و جدید به‌شدت امیدوار هستند، افزود: مردم شهرستان توقع زیادی از استاندار و دولت انقلابی دارند که مهمترین آن اجرای عدالت و توسعه متوازن است.

عبادالله کنجوریان، فرماندار شهرستان هرسین نیز با بیان این‌که در دهه فجر امسال ۵۰ پروژه عمرانی در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی خواهند شد.

«بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه در اولین سفر شهرستانی خود به هرسین علاوه بر حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی، چند طرح عمرانی و صنعتی از جمله برقرسانی و کارخانه کارتن را نیز افتتاح می کند.

شهرستان ۸۰ هزار نفری هرسین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی استان کرمانشاه واقع شده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.