stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 419634
  • 17 بهمن 1400 - 13:53
1

سه طرح تولیدی و خدماتی در هرسین افتتاح شد

سه طرح تولیدی و خدماتی در هرسین افتتاح شد
کرمانشاه - قلمنا - همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر، در آیینی با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان شهرستان هرسین، سه طرح تولیدی و اشتغالزا (کارخانه کارتن‌ سازی روژینا، تولیدی نخودچی زاگرس و پانسیون پزشکان) افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

استاندار کرمانشاه پس از شرکت در آیین افتتاح کارخانه کارتن‌سازی روژینا، از مدیریت این واحد تولیدی خواست در راستای توسعه صنعت بسته‌بندی در استان تلاش کند.
«بهمن امیری مقدم» ااظهار کرد: قابل‌ قبول نیست که با وجود تولید کالاهای زیادی در داخل استان، مصرف‌کنندگان برای خرید محصولات مورد نیاز به سایر استان‌ها مراجعه کنند البته لازم است تولیدکنندگان بومی، کیفیت و قیمت مناسب را در عرضه کالاهای خود در نظر بگیرند تا مشتریان از این کالاها استفاده کنند.
وی از مسوولان صنعتی استان هم خواست که صنایع مختلف را به یکدیگر مرتبط کنند تا آنان بتوانند از کالاهای تولیدی یکدیگر استفاده کنند.
فرماندار شهرستان هرسین هم در این مراسم گفت: برای احداث این کارخانه ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده که ۱۶ میلیارد تومان آن آورده تولیدکننده، است.
عبادالله کنجوریان تاکید کرد: این طرح ۲۲ نفر اشتغالزایی دارد و در صورت تکمیل طرح توسعه آن میزان اشتغال ایجاد شده به حدود ۱۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

واحد صنعتی تولیدی «نخودچی و آردنخودچی زاگرس»

واحد صنعتی تولیدی «نخودچی و آردنخودچی زاگرس» هم دیگر طرح تولیدی بود که استاندار کرمانشاه در ادامه سفر به شهرستان هرسین افتتاح کرد.
این طرح با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط یک فعال بخش خصوصی در شهرک صنعتی هرسین تاسیس شده و برای هفت نفر اشتغالزایی کرده است.
این برای نخستین بار است که فناوری تولید نخودچی از شهر «ممقان» در استان آذربایجان شرقی به عنوان مرکز نخودچی جهان، وارد استان کرمانشاه شده است و با توجه به رتبه اول کرمانشاه در تولید نخود، می‌تواند فرصت مناسبی برای تکمیل زنجیره ارزش در استان باشد.

افتتاح پانسیون پزشکان هرسین

آخرین طرح افتتاحی ششمین روز دهه فجر با حضور امیری مقدم در شهرستان هرسین، پانسیون پزشکان بیمارستان شهدای این شهر بود.
این ساختمان چهار طبقه با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در محوطه پشت بیمارستان شهدا ساخته و برای اسکان پزشکان غیربومی شاغل در این بیمارستان تجهیز شده است.

دیدار و گفت وگوی استاندار کرمانشاه با خانواده شهید یاری

استاندار کرمانشاه همچنین با تعدادی از خانواده شهید والامقام بهمن یاری دیدار کرد، او در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با خانواده معظم و فرزندان این شهید گفت وگو کرد.
شهید بهمن یاری‌ از جانبازان ٧٠ درصد استان که در سال ١٣۶۶ در منطقه مریوان به مقام جانبازی نائل گشته بود؛ در آبان ماه سال ١٣٩٨ به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
معاون عمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، امام جمعه و فرماندار هرسین و جمعی از مسوولین شهرستان نیز استاندار کرمانشاه را در این دیدار همراهی کردند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.