stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 419855
  • 18 بهمن 1400 - 10:57
0

بانک ملی یکسال اخیر بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد

بانک ملی یکسال اخیر بیش از ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کرمانشاه پرداخت کرد
کرمانشاه - قلمنا - رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه از پرداخت ۳۲ هزار و ۴۸۶ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال تسهیلات در یک سال اخیر از سوی شعب بانک ملی در استان خبر داد و گفت: این مبلغ در قالب ۶۲ هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف جهت رفع نیازمندی‌های اقشار متوسط و ضعیف پرداخت شده است.
قلم | qalamna.ir :

«بهزاد جلیلیان» با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و آغاز چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب با بیان اینکه این میزان تسهیلات در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، بازرگانی و خدمات پرداخت شده است، افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده پنج هزار و ۶۸۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش چهار هزار و ۳۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، یک هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات خود اشتغالی به ارزش ۶۷۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، سه هزار و ۴۶۸فقره تسهیلات به فرهنگیان آموزش و پرورش به ارزش ۸۳۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و ۲ هزار و ۶۷۵ فقره به سایر ادارات به ارزش ۲۵۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به صورت مصوبات کلی و ده ها فقره تسهیلات متفرقه توسط شعب که در حال پرداخت است.

وی اظهار داشت: اخیرا به منظور کمک به تسهیل و آسان سازی پرداخت تسهیلات، (پرداخت تسهیلات بدون ضامن) در دستور کار قرار گرفته و کارکنان حقوق بگیر دولت و شرکت های معتبر که واریز حقوق نزد بانک ملی است در زمان تصویب تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال بدون ارائه ضامن و صرفا با ارائه گواهی کسر حقوق و با داشتن رتبه اعتباری مناسب می توانند از تسهیلات استفاده نمایند.

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین بانک کارگشایی نیز به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان طی یکسال گذشته پنج هزار و ۴۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه و جعاله پرداخت کرده و جهت نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلاآلات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می‌کند.

جلیلیان افزود: این بانک در مدت مذکور تعداد هزار و ۶۰۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از ۷۱ میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده است.

به گفته او همچنین تعداد سه هزار و ۸۵۲ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۴۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

او در ادامه همچنین گفت: آموزش کارکنان با برگزاری ۳۱۵دوره و کارگاه آموزشی و شرکت ۱۱ هزار و ۲۳۰ نفر از کارکنان در دوره های مختلف نسبت به ارتقای سطح علمی و حرفه ای آنان اقدام گردید. همچنین تعداد ۲ هزار و ۵۰ نفر از کارکنان این بانک در کلاس های آموزشی ضمن خدمت شرکت نموده اند.

بانک ملی در استان کرمانشاه با ۷۱ شعبه و ۲۹۴ دستگاه خود پرداز به مردم استان خدمات بانکی ارائه می‌دهد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.