stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 419990
  • 18 بهمن 1400 - 20:18
0
استاندار:

برای رفع مشکلات کرمانشاه براساس برنامه عمل می‌کنیم

برای رفع مشکلات کرمانشاه براساس برنامه عمل می‌کنیم
کرمانشاه - قلمنا- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه برای توسعه استان برنامه دارد و هدفش خدمت به مردم استان و سربلندی آن است، گفت: کرمانشاه از ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف برخوردار است و باید از تمام این زمینه‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.
قلم | qalamna.ir :

«بهمن امیری‌مقدم» در نشست با اعضای هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت استان، با اشاره به ظرفیت بالای موجود در این دیده بان، بر استفاده از این ظرفیت برای رفع مشکلات استان و توسعه آن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از اعضای هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت استان، شناخت کافی دارد، گفت: آماده دریافت و استفاده از مطالب و گزارش‌های کارشناسانه اعضای این دیده‌بان هستیم.

امیری مقدم همچنین افزود: بهبود و اصلاح فرآیندهای نظام اداری سبب کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مطلوب می شود.

در ادامه رئیس دیده‌بان شفافیت و عدالت استان کرمانشاه نیز با اشاره به تشکیل این تشکل به عنوان یک تشکل مردمی، گفت: هدف اصلی این دیده بان، ایجاد شفافیت، پیشگیری از فساد و شناخت ریشه های فساد و ارایه راهکارها مناسب برای خشکاندن آن است.

«جلال امینی» افزود: دیده بان شفافیت و عدالت استان کرمانشاه هم در این جهت، به دنبال شفاف سازی و گره گشایی از مشکلات جامعه است.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های دیده بان شفافیت و عدالت استان خاطرنشان کرد: کمیته های تخصصی این نهاد مردمی، بصورت کارشناسانه پیگیر پیشگیری از فساد و مبارزه با آن با هدف توسعه استان است.

وی یادآور شد استان کرمانشاه، سرشار از ظرفیت های مختلف بویژه سرمایه نیروی انسانی توانمند و متعهد است و استفاده صحیح از این توانمندیها زمینه ساز رشد و توسعه استان خواهد شد.

امینی گفت: دیده بان شفافیت و عدالت استان، آمادگی خود را برای خدمت هرچه بیشتر به استان و تعامل سازنده با مسئولان، بویژه استاندار اعلام می کند.

ایجاد احساس امنیت بیشتر در استان، نظارت جدی بر بازار، کاهش و رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از مواردی بود که اعضای هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت استان در این نشست بر آن تاکید کرد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.