stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420115
  • 18 بهمن 1400 - 23:48
0

سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه آماده جذب سرمایه‌گذاری خارجی است

سازمان همیاری شهرداری‌های کرمانشاه آماده جذب سرمایه‌گذاری خارجی است
کرمانشاه -قلمنا- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه از آمادگی این سازمان برای مشارکت با سرمایه‌گذاران خارجی و بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و گردشگری خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

«صادق خدادادی» روز دوشنبه در دیدار با نماینده کنسوگری کشور عراق در دفتر این سازمان گفت: سازمان همیاری با دارا بودن موسسه فعال گردشگری در ارتباط با حوزه فعالیت گردشگری و توریسم درمانی آمادگی جذب سرمایه گذاران کشورهای مختلف را در زمینه عمران، صنعت، تولید و گردشگری دارد.

وی افزود: گردشگری سلامت یکی از مهم‌ترین بخش‌های صنعت گردشگری است و توسعه زیرساخت‌های این حوزه و همچنین تبلیغ و معرفی ظرفیت‌های کرمانشاه می‌تواند به تحرک در کسب‌ و کارهای عرصه سلامت و گردشگری منجر شود.

«جعفر ستار خزعلی» سرکنسول عراق نیز در این دیدار در خصوص امکانات و اعلام آمادگی برای برقراری زمینه های همکاری با سازمان همیاری شهرداری های استان کرمانشاه در زمینه گردشگری و توریسم درمانی مطالبی را عنوان کرد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می‌کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

این استان ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است و این ظرفیت در کنار سایر بخش ها از جمله کشاورزی، معدن، گردشگری و خدمات زمینه را برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی فراهم کرده است.

یکی از ظرفیت های استان کرمانشاه در بخش سلامت است به طوریکه اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.