stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 420260
  • 19 بهمن 1400 - 13:00
0
رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد؛

کاهش ۴۵ درصدی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اردستان

کاهش ۴۵ درصدی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اردستان
اصفهان_ رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: افرادی‌که نقص سیستم ایمنی دارند بیشتر در معرض خطر هستند بنابراین لازم است واکسیناسیون خصوصاً دوز سوم نیز هر چه سریع‌تر انجام شود.
قلم | qalamna.ir :

علی صادقی اظهار داشت: در شهرستان اردستان میزان شیوع بیماری نسبت به قبل افزایش یافته اما هنوز برای نتیجه‌گیری در مورد میزان بستری زود است.

وی با بیان اینکه مراجعه کودکان به دلیل ابتلاء به امیکرون دو تا سه برابر بیشتر از قبل شده است، افزود: مبتلایان به امیکرون بیشتر افراد جوان ۲۰ تا ۳۰ سال و کودکان هستند ولی موارد بستری بیشتر در بین افراد مسن و افرادی که واکسن دریافت نکرده یا به صورت ناقص واکسن زده‌اند، وجود دارد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان تصریح کرد: افرادی‌که نقص سیستم ایمنی دارند بیشتر در معرض خطر هستند بنابراین لازم است واکسیناسیون خصوصاً دوز سوم نیز هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است که حدود ۴۵ درصد روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته است، توصیه می‌شود افراد مبتلا قرنطینه خود را تا زمان بهبودی کامل رعایت کنند.

صادقی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون کودکان، تاکید کرد: واکسیناسیون باعث کاهش میزان بیماری شدید و پیشگیری از مرگ و میر خواهد شد، در حال حاضر در ایران در افراد بالای ۹ سال واکسیناسیون انجام می‌شود.

وی در خصوص تشابه علائم سرماخوردگی و امیکرون، گفت: در حال حاضر بیماری به نام سرماخوردگی نداریم و هر نوع علائم نشانه امیکرون است و علائمی مانند گلودرد، تب و سرفه از علائم شایع کرونا محسوب می‌شود.

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.