stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420363
  • 19 بهمن 1400 - 19:19
2

۷۴ مدرسه با ارتباط ویدیو کنفرانس معاون اول رییس جمهوری در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

۷۴ مدرسه با ارتباط ویدیو کنفرانس معاون اول رییس جمهوری در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید
کرمانشاه - قلمنا - ۲۴ مدرسه با ۷۷ میلیارد تومان اعتبار در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری و «یوسف نوری» وزیر آموزش پرورش به صورت ویدیو کنفرانس روز سه‌شنبه در استان کرمانشاه افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم که «منوچهر فخری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز حضور داشت: به طور همزمان ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳ هزار و ۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه در این مراسم گفت: مدارس افتتاح شده با ۱۳۵ کلاس درس با اعتباری حدود ۷۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ۲۰ پروژه آن با مشارکت خیرین به انجام رسیده است.

«مرزبان نظری» افزود: در چهار سال گذشته میزان اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش ۵۰ درصد کاهش یافته در حالی که در بحث اعتبارات ملی رقمی نزدیک به ۹۳۴ درصد افزایش اعتبار داشتیم.

وی اضافه کرد: از محل اعتبارات ملی تخصیص کامل ۲۲۹ میلیارد تومان داشتیم و اعتبارات استانی هم ۲۹ میلیارد تومان مصوب شده که رقمی حدود هفت میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

مدیرکل تجیهز و نوسازی استان کرمانشاه در ادامه گفت: زمانی ۳۰ درصد اعتبارات استانی مربوط به بحث آموزش و نوسازی مدارس بود که الان به زیر سه درصد رسیده است و نیاز به حمایت مسوولان استانی دارد.

وی در پایان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۷۹ پروژه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد تومان با کمک خیرین در استان کرمانشاه احداث شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، نزدیک به ۳۳۵ هزار دانش آموز و ۲۶ هزار معلم دارد که در بیش از چهار هزار مدرسه تحصیل و تدریس می‌کنند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.