stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420389
  • 19 بهمن 1400 - 19:38
1
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین:

خودکفایی و مردمی بودن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خودکفایی و مردمی بودن از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کرمانشاه-قلمنا - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: مردمی بودن، اتکا به جوانان، خودکفایی و خودباوری از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که باعث پیشرفت این نظام الهی شده است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» روز سه‌شنبه در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان قصرشیرین با حضوری جمعی از مسوولان و دانش آموزان با تبریک ایام دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، افزود: عزت و اقتدار و افتخار امروز مرهون خون شهدا است.

وی اظهار داشت: رسالت آموزش و پرورش یک رسالت سنگینی است و انقلاب اسلامی ما با فرهنگ شهادت عجین شده و از فرهنگ ناب حسینی گرفته شده و این باعث اقتدار است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: دستاوردهای انقلاب ثمره خون شهدا است زیرا شهدا آگاهانه جانفشانی کردند و امروز خیلی از کشورها از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند.

سرهنگ پاسدار دارابی ادامه داد: انقلاب اسلامی نقطه عطفی در منطقه است و جبهه های مقاومت شکل گرفته در کشورهای همسایه که آمریکا را به زانو درآورده به خفت افتاده دیدگاه و مکتب انقلابی برگرفته از انقلاب اسلامی در آن کشورهاست که باعث پیروزی در آن انقلاب ها شده بود.

وی ادامه داد: امنیت، حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی و مردمی بودن و خودکفایی و اتکا به جوانان ، تولیددانش و گسترش خدمات اجتماعی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین نیز گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست چون شهدا از جان خود گذشتند تا امروز برای ما آرامش و امنیت را به ارمغان بیاورند.

«احمد خدرویسی» افزود: ما میراث دار خون شهدایی هستیم که به خاک افتادند و از نفشس افتادند تا ما از خاک و نفس نیفتیم و ۴۰ هزار شهید فرهنگی دانش آموز و فرهنگی از افتخارات دستگاه آموزش و پرورش و برگرفته از مکتب حسینی است.

در پایان از خانواده سه شهید دانش آموز خانواده “شهید روح الله حسن پور” و خانواده “شهید وحید بی لک “وخانواده “شهید کیانوش سلیمی” با اهدای هدایایی تجلیل شد.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزارنفر جمعیت است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.