stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420607
  • 20 بهمن 1400 - 14:37
1

۲ طرح خدماتی در سرپل‌ذهاب افتتاح شد

۲ طرح خدماتی در سرپل‌ذهاب افتتاح شد
کرمانشاه-قلمنا - همزمان با نهمین روز دهه فجر، اولین زمین چمن مصنوعی با سرمایه گذاری پنج میلیارد تومانی بخش خصوصی و جایگاه عصرضه سوخت سی ان جی با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی با حضور استاندار کرمانشاه در شهرستان سرپل‌ذهاب افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار سرپل ذهاب در آیین بهره برداری از این طرح ها با تبریک دهه مبارک فجر گفت: زمین چمن مصنوعی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰متر مربع و ۵ میلیارد تومان اعتبار با سرمایه بخش خصوصی احداث شده است.

نورالدین فرزادی پور با اشاره به استعدادهای ورزشی از سنین نوجوانان تا بزرگسالان در این شهرستان در رشته مختلف ورزشی، افزود: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی، جوانان سرپل ذهابی در مقام شهرستانی، استانی و کشوری متعدد موفق به افتخارات و مقام قهرمانی شدند، امید است با افتتاح این زمین ورزشی شاهد موفقیت بیشتری از فعالان عرضه ورزش باشیم.

وی اظهار داشت: همچنین جایگاه سی ان جی شهرستان به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع دیگر طرحی است که امروز افتتاح شد.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برای احداث این جایگاه سوخت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده و ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات شرکت نفت به صورت امانی تحویل شده است.

وی از مزایای احداث این پروژه، اشتغال ۸۹ نفر جوان متاهل با تحصیلات دانشگاهی، صرفه‌جویی در هزینه سبد خانوارها با کاهش ۸۵ درصدی هزینه سوخت خودرو آنها، کمک به اقتصاد کشور با کاهش مصرف سرانه بنزین، جلوگیری از اتلاف وقت رانندگان و شهروندان، دسترسی مسافران و رانندگان عبوری عبوری از جاده کمربندی به جایگاه سوخت، کاهش آلاینده های محیط زیست و کاهش ترافیک شهری می توان نام برد.

وی یادآور شد: دو جایگاه عرضه بنزین دیگر در شهر سرپلذهاب فعال و به مردم خدمات رسانی دارد.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در قالب سفر کاری یک روزه به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های عمرانی و کشاورزی و خدماتی به شهرستان سرپل ذهاب سفر کرده است.

در این سفر معاون اقتصادی استاندار، فرماندار و امام جمعه سرپل ذهاب و مدیرکل اقتصادی استانداری و جمعی از مسوولان محلی استاندار کرمانشاه را همراهی می‌کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.