stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 420615
  • 20 بهمن 1400 - 14:42
1

کرونا دفتر زندگی چهار نفر دیگر را در کرمانشاه بست

کرونا دفتر زندگی چهار نفر دیگر را در کرمانشاه بست
کرمانشاه -قلمنا - رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته چهار نفر براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

«مهدی محمدی» افزود: ۵۹۰ نفر شامل ۴۷ بیمار مثبت بستری و ۵۴۳ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۵۸ نفر بیشتر است.

وی با اعلام اینکه آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان نیز هم‌اکنون ۲۷۴ نفر است، افزود: این تعداد نسبت به روز قبل ۲۵ نفر افزایش یافته و از این تعداد ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۹ نفر آنها وخیم است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۵ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۹۰ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

هفت شهرستان استان کرمانشاه از نظر کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفت شهرستان استان از شنبه ۱۶ بهمن در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار گرفت.

محمدی افزود: براساس این رنگ‌بندی شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین، پاوه و کنگاور در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی قرار دارند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی ۱۴ بهمن شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین و پاوه در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های کنگاور، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب در وضعیت زرد و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی کرونایی قرار داشتند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.