stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 420730
  • 21 بهمن 1400 - 10:11
0
دکتر کریمی شهردار اراک خبر داد:

۳۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس یورو ۵ از سمنان راهی اراک می شوند

۳۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس یورو ۵ از سمنان راهی اراک می شوند
مرکزی_ قلمنا_ شهردار اراک گفت: ۳۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس یورو ۵ از سمنان راهی اراک می شوند.
قلم | qalamna.ir :

‍ دکتر علیرضا کریمی با بیان اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اراک، با خرید ۴۵ دستگاه اتوبوس و میدل باس به مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان آغاز شده است، افزود: در صدد هستیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اراک را که بخش عمده آن فرسوده شده، نوسازی و بازسازی کنیم، لذا همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در فاز نخست ۳۰ دستگاه از ۴۵ اتوبوس و میدل باس خریداری شده روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه از سمنان به شهر اراک منتقل می شوند تا با طی مراحل اداری و اجرایی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شوند.

وی ابراز کرد: این تعداد اتوبوس از کارخانه خودروسازی عقاب‌افشان استان سمنان و با مصوبه شورای اسلامی شهر، با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان از محل درآمد عوارض آلایندگی و تسهیلات بانکی خریداری و تزریق این تعداد اتوبوس و میدل باس مرهمی برای حمل و نقل عمومی است.

کریمی تاکید نمود: خرید این ۴۵ دستگاه اتوبوس و میدل باس یورو ۵ و با کمترین آلایندگی زیست محیطی، نشانه همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و نتیجه تلاش و پیگیری‌های کارشناسان و مدیران مجموعه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه برای خرید اتوبوس‌های جدید، همه در مجموعه مدیریت شهری اراک پای کار آمدند، افزود: هرکجا همدلی و همراهی همه مسئولان باشد می‌توانیم اهداف بزرگ را برای خدمت به مردم نشانه گرفته و برای افزایش رفاه حال آنها و توسعه شهر گام برداریم.

شهردار اراک بیان کرد: در حال حاضر ۸۳ دستگاه اتوبوس در این شهر فعال است که با اضافه شدن ۴۵ دستگاه جدید وضعیت قدری بهبود می‌یابد، عملیات تعمیر و بازسازی اتوبوس های قدیمی نیز در حال انجام است که با تعمیر مناسب وارد ناوگان می شوند.

  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.