stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 420833
  • 21 بهمن 1400 - 12:56
1
معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی:

ملت ایران از گردنه سخت فشارها و تهدیدها عبور کرده است

ملت ایران از گردنه سخت فشارها و تهدیدها عبور کرده است
کرمانشاه -قلمنا- معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور، با بیان این‌که ملت ایران از گردنه سخت فشارها و تهدیدها عبور کرده‌ است، اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق و شکوفایی و رشد بالا و توسعه در سراسر ایران اسلامی باشیم.
قلم | qalamna.ir :

«داوود منظور» در مراسم افتتاح کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا در شهرستان اسلام آباد غرب با گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی افزود: این ایستادگی و تحملی که مردم از خود در مقابل تحریم‌های خارجی نشان داده‌اند نشان می‌دهد که مسیر توسعه در کشور بیش‌از این‌که مربوط به رویکرد طرف‌های خارجی باشد به‌صورت درون‌زا ادامه خواهند یافت.

او گفت: امیدواریم که با توسعه مذاکرات و بهبود روابط با طرف‌های خارجی این روند در چند سال آینده شتاب بیشتری هم پیدا کند.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه سخنانش ایجاد توسعه پایدار را یکی از برنامه های دولت برای استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: امیدوارم مسیری که در راستای توسعه در منطقه شروع‌شده و در دولت مردمی هم پیش‌بینی‌ گردیده بتواند رشد و توسعه را در این استان ایجاد کند.

منظور افزود: امیدوارم این سرمایه‌گذاری‌ها بتواند فرصت‌های اشتغال مولد و پایدار را فراهم کند که نفع آن به مردم این استان برسد.

به گفته‌ او قانون جذب سرمایه‌گذاری خارجی کشور یکی از مترقی‌ترین قوانین ایران است که جذابیت‌های بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.

او افزود: حمایت‌های مسئولان استانی به‌ویژه استاندار و نمایندگان مجلس می‌تواند به توسعه این فضا کمک کند.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه عنوان کرد: این تجربه‌ شیرین در افتتاح کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا می‌تواند زمینه توسعه را برای سایر سرمایه‌گذاری‌ها فراهم کند.

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری در اسلام آباد غرب

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: پروژه نصب کارخانه سرمایه‌گذاری کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا اولین سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنعت و دومین سرمایه‌گذاری خارجی در بخش کشاورزی است.

«امیرحمزه حیدریان» افزود: محصول تولیدی این کارخانه در صنایع فولاد و چدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گفته‌ او کشور چین با تولید سه میلیون تن در سال بزرگ‌ترین تولیدکننده این محصول در دنیا است.

او با بیان این‌که این محصول صرفه‌ اقتصادی قابل‌توجهی دارد، گفت: همه ۱۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری این پروژه توسط سرمایه‌گذار خارجی تامین شده‌ است که نزدیک به ۲۰۰ شغل مستقیم و ۵۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده‌است.

حیدریان با بیان این‌که ظرفیت تولیدی این کارخانه سالانه ۱۵ هزار تن است اظهار کرد: این تولید سالانه ۱۰ درصد از نیاز داخلی را تامین می‌کند و این در حالی است که تاکنون ۶۴ درصد از نیاز داخلی از طریق واردات تامین می‌شده‌ است.

مدیر عامل کارخانه فرو آلیاژ متحد شرق آسیا نیز در این مراسم با تشکر از استاندار کرمانشاه و حمایت مسئولان استان گفت: این پروژه شامل ۲۱۰ شغل مستقیم و ۵۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده‌ است.

او گفت: ما تلاش می‌کنیم با حمایت استاندار کرمانشاه در راستای گسترش صنایع در این استان گام برداریم.

اسلام آباد غرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.