stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 14 May , 2024
  • کد خبر : 421101
  • 22 بهمن 1400 - 16:30
0
مدیر آموزش و پرورش اردستان:

از فردا مدارس در سه مقطع تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود

از فردا مدارس در سه مقطع تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود
اصفهان_ مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: از روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه مدارس در سه مقطع تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: از روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه مدارس در سه مقطع تحصیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

احمد خاکسار اظهار کرد: بازگشایی مدارس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید اداره کل آموزش و پرروش بوده و برای تمام شهرستان‌ها لازم الاجرا است.

وی با اشاره به تعطیلی ۱۰ روزه مدارس شهرهای اردستان و مهاباد، گفت: به تمام مدارس نامه ارسال شده و از روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه، تمام مدارس در سه مقطع به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد. البته نوع برگزاری کلاس را با توجه به حجم کلاس‌ها بر عهده شورای مدرسه گذاشتیم تا تصمیم‌گیری کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان تصریح کرد: خوشبختانه در ۱۰ روز گذشته، وضعیت کرونایی شهرستان تغییر رنگ نداشته است و این به معنای وضعیت مناسب برای برگزاری حضوری مدارس است. مطمئنا اگر وضعیت کرونایی شهرستان تغییر کند، تصمیم‌های جدیدی خواهیم گرفت.

خاکسار درباره نگرانی خانواده‌ها برای بازگشایی کلاس‌های حضوری مدارس، افزود: نگرانی خانوادها را درک می‌کنیم، ولی آموزش و پرورش تابع ستاد ملی کرونا است. با توجه به وضعیتی که در شهرستان وجود دارد، مدارس خطر جدی را برای ابتلای دانش آموزان ندارند. البته باید واکسیناسیون کادر آموزشی، خانواده‌ها و دانش آموزان با جدیت دنبال شود تا مشکلات احتمالی برای آنها ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با توجه آسیب‌هایی که کلاس‌های آنلاین داشته است تاکید بر برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری دارد، خاطرنشان کرد: در ۲ سال اخیر کمتر از ۵۰ درصد اهداف آموزشی و ۴۰ درصد اهداف تربیتی محقق شده است، ولی این وضعیت از اول مهرماه که کلاس‌ها حضوری بوده بهتر شده است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان وضعیت تجهیزات مدارس شهرستان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: همکاران ما هر زمانی که مدارس حضوری بوده، بازدیدهای مستمری را داشتند و نواقص هر واحد آموزشی برطرف شده است. به همه مدیران مدارس تاکید شده که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا با مدرسه متخلف شدیدا برخورد خواهد شد.

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.