stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 423286
  • 01 اسفند 1400 - 21:28
0

۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون کشاورزی اسلام آبادغرب جذب شد

۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون کشاورزی اسلام آبادغرب جذب شد
کرمانشاه - قلمنا - مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون جذب و برای خرید ماشین آلات هزینه شده است.
قلم | qalamna.ir :

کامران کریمی افزود: با این اعتبار، ۴۳ دستگاه تراکتور و ۶۰ دستگاه انواع ادوات دنباله بند تراکتور خریداری و به کشاورزان تحویل شد.

وی ادامه داد: به کمک واحدهای مکانیزاسیون در مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها، تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در سال زراعی پیش رو با جذب تسهیلات بیشتر، بتوانیم ضریب مکانیزاسیون شهرستان را بالا ببریم چرا که این کار موجب افزایش عملکرد در واحد سطح و پیشرفت کشاورزی شهرستان خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: حدود چهار هزار دستگاه تراکتور در این شهرستان فعال است که با توجه به سطح زیر کشت اراضی زراعی به صورت میانگین برای هر ۲۵ هکتار یک دستگاه تراکتور موجود است.

کریمی یادآور شد: به علت فرسودگی، هر سال تعدادی از این تراکتورها از رده خارج و نیاز به جایگزینی دارند که مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در همین ارتباط تمام توان خود را بکار گرفته تا نوسازی ناوگان ادوات کشاورزی به سرانجام برسد.

شهرستان اسلام آبادغرب ۱۰۱ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که ۹۰ هزار هکتار آن دیم و مابقی آبی است، اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.