stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 423321
  • 01 اسفند 1400 - 23:28
2

میانگین بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر کرمانشاه به ۲۰ میلی‌متر رسید

میانگین بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر کرمانشاه به ۲۰ میلی‌متر رسید
کرمانشاه -قلمنا - معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه میانگین بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر استان را حدود ۲۰ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: این مقدار بارش تا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه) به ثبت رسیده است.
قلم | qalamna.ir :

«علی‌محمد زوراوند» اظهار داشت: بیشترین بارش در این مدت از شهر هلشی با ۳۵ میلی‌متر و سپس کرمانشاه با ۳۱ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: کرندغرب با ۲۹ میلی‌متر، روانسر با ۲۶.۶، حمیل با ۲۶.۲، گواور و جوانرود نیز با ۲۵ میلی‌متر بارندگی از دیگر شهرهای پربارش استان بودند.

زوراوند تصریح کرد: کنگاور، کوزران، سرارود و قصرشیرین بین ۲۰ تا ۲۵ میلی‌متر و شهرهای سنقروکلیایی، اسلام آبادغرب، پاوه، صحنه، گهواره و ماهیدشت نیز بین ۱۵ تا ۲۰ میلی متر بارندگی داشته‌اند.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با بارش‌های اخیر میانگین بارندگی سال زراعی جاری در استان به ۲۰۷ میلی متر رسیده که این مقدار بارش در مقایسه با سال قبل که ۳۰۱ میلی متر بوده ۳۱ درصد و نسبت به دوره بلند مدت ۵۶ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین میانگین بارش‌های سال زراعی شهر کرمانشاه از اول مهر تا اول اسفند را ۱۶۳ میلی‌متر ذکر کرد و گفت: این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳۱۲.۵ میلی‌متر بوده ۴۸ درصد و نسبت به دوره بلند مدت ۶۳ درصد رشد داشته است.

زوراوند در پایان از تداوم بارش‌ها تا پایان امروز خبر داد و گفت: انتظار می‌رود از بعداظهر امروز بازهم بارش های خوبی را برای اغلب نقاط استان خصوصا شهر کرمانشاه شاهد باشیم.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.