stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 428286
  • 24 اسفند 1400 - 11:10
0

امیدواری ستاره مصدوم لورکوزن به حضور در جام جهانی

امیدواری ستاره مصدوم لورکوزن به حضور در جام جهانی

ستاره مصدوم بایر لورکوزن ابراز امیدواری کرد بتواند در جام جهانی قطر شرکت کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بیلد، با اعلام باشگاه بایرلورکوزن رباط صلیبی فلورین ویرتز، دچار پارگی شده است. هم تیمی سردار آزمون و یکی از پدیده های فوتبال آلمان در جریان دیدار لورکوزن مقابل بیله فلد دچار مصدومیت شدیدی شد و ماه ها از میادین دور خواهد بود. 

او یکی از بازیکنانی بود که از سوی هانسی فلیک به اردوی تیم ملی آلمان دعوت شده بود و در ماه سپتامبر اولین بازی خود را با تیم ملی آلمان انجام داد.

ویرتز بعد از این مصدومیت سنگین گفت: از همه کسانی که با  پیام‌ها و تماس‌هایی که در چند ساعت گذشته با من داشتند تشکر می کنم. حال من خوب است و تلاش می کنم بتوانم با توصیه دکترهای تیم تمام تلاش خود را بکنم و خیلی زود به میادین بازگردم. دوست دارم هر طور شده خودم را به جام جهانی ۲۰۲۲ برسانم و در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

در این دیدار لورکوزن در خانه از کلن پذیرایی کرد و با یک گل شکست خورد. در این بازی سردار آزمون نیمکت‌نشین بود.او در دقیقه ۶۴ وارد میدان شد اما نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

لورکوزن با وجود این شکست در رده سوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا باقی ماند و امیدوار است سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست بیاورد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.