stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 428885
  • 26 اسفند 1400 - 17:45
0

۱۴۰ میلیارد ریال برای تأمین قیر راه‌های شهری و روستایی دو شهرستان اختصاص یافت

اصفهان_ نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه بعد از پیگیری‌های انجام شده ۱۴۰ میلیارد ریال برای تأمین قیر راه‌های شهری و روستایی دو شهرستان اختصاص یافت، گفت: اعتبار اختصاص داده شده در اختیار بنیاد مسکن دو شهرستان کاشان و آرانو بیدگل قرار گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

جواد نائینی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته و مطالبات مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل آسفالت راه‌های روستایی و جاده‌های مواصلاتی بین شهرها و روستاها بود، اظهار داشت: این مطالبه در بین روستاییان منطقه در درجه اهمیت بالاتری است که لزوم توجه به آن را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل باید همه تلاش خود را در جهت مهاجرت معکوس به کار ببندند، ابراز داشت: باید با توزیع عادلانه امکانات به خصوص در روستاها زمینه را برای بازگشت روستاییان از شهر به روستا فراهم و یا از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری کنیم.

نماینده ویژه رئیس مجلس در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه رسیدگی به امور و مطالبات روستاییان از این جهت دارای اهمیت است، تصریح کرد: در موضوع تأمین قیر برای آسفالت جاده‌های روستایی و همچنین راه‌های مواصلاتی بین روستاها حدود ۲۰ روستا در سطح دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل درخواست کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیگیری‌های انجام شده ۱۴۰ میلیارد ریال برای تأمین قیر راه‌های شهری و روستایی دو شهرستان اختصاص یافت، گفت: اعتبار اختصاص داده شده در اختیار بنیاد مسکن دو شهرستان کاشان و آرانو بیدگل قرار گرفته است.

نائینی با اشاره به اینکه از مجموع اعتبار اختصاص داده شده ۱۰۰ میلیارد ریال متعلق به شهرستان کاشان است، افزود: ۴۰ میلیارد ریال از این اعتبار هم متعلق به شهرستان آران و بیدگل است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت بخشداران و دهیاران به زودی شاهد بهسازی راه‌های شهری و روستایی در سطح منطقه و رضایت همشهریان عزیز باشیم.

هشتگ: , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.