stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 430464
  • 05 فروردین 1401 - 19:16
1

معاون استاندار کرمانشاه اقدامات خدمات ستاد سفر در روانسر مطلوب ارزیابی کرد

معاون استاندار کرمانشاه اقدامات خدمات ستاد سفر در روانسر مطلوب ارزیابی کرد
کرمانشاه - قلمنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: باوجود محدودیت‌های کرونایی پیش بینی‌های خوبی برای استقبال از مسافران نوروزی در روانسر صورت گرفته و اقدامات و تمهیدات ادارات عضو ستاد خدمات سفر در این شهرستان مطلوب و قابل تقدیر است.
قلم | qalamna.ir :

«حسین خوش‌اقبال» روز جمعه در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی شهرستان روانسر، افزود: خوشبختانه در حوزه امنیت، اسکان و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی اقدامات مثبتی صورت گرفته و امیدواریم مهمانان با خاطره خوبی منطقه اورامانات را ترک کنند.

فرماندار روانسر نیز با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروز و آغاز مسافرت ها تاکنون ۲۲ هزار و ۷۰۰ نفر از جاذبه های تاریخی و گدشگری شهرستان روانسر بازدید کرده اند، گفت: از این تعداد گردشگر ۱۶ هزار نفر از جاذبه های طبیعی و بیش از ۶ هزار نیز از جاذبه های تاریخی دیدن کرده اند.

«سعدی مصطفی‌زاده» افزود: در این مدت بیش از سه هزار نفر نیز در مراکز اقامتی شهرستان روانسر اسکان یافته اند.

معاون استاندار کرمانشاه در سفر به شهرستان روانسر از پست امدادی و راهنمایی سفرهای نورزوی هلال احمر، سیاه چادرها و غرفه های عرضه صنایع دستی و سوغاتی های محلی، سراب روانسر و یکی از مدارس طرح اسکان بازدید و با تعدادی از مسافران و گردشگران در خصوص اقدامات خدمات ستاد سفر گفت و گو کرد.

غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، سراب زیبای روانسر، گوردخمه فرهاد، سراب جابری، تپه های سه گانه موسی، غار کاوات، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

هشتگ: , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.