stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۰ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 9 June , 2024
  • کد خبر : 434429
  • 26 فروردین 1401 - 23:32
1
امام جمعه کنگاور:

توزیع آب باید به صورت عادلانه به حاشیه شهر برسد

توزیع آب باید به صورت عادلانه به حاشیه شهر برسد
کرمانشاه –قلمنا - امام جمعه کنگاور گفت: آب منزل مسئولان و دفتر امام جمعه در محله فرهنگیان قطع شود، تا توزیع آب به صورت عادلانه به مناطق حاشیه شهر برسد.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام «علی محمد لروند» در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کنگاور اظهار داشت: قطعی و افت فشار آب شبانه در این ماه مبارک رمضان در برخی محلات شهر کنگاور نارضایتی شدید مردمی را در پی داشته است.

خطیب جمعه کنگاور تاکید کرد: نیاز است آبفای شهرستان با تدبیر فوری این مشکل را حل نماید و اگر لازم بود آب محلات فرهنگیان و مسئول نشین را قطع نماید که آب به محلات محروم برسد.

وی در ادامه خطبه های خود با بیان اینکه همواره معیشت محرومان از دغدغه های ائمه اطهار (ع) بوده، تصریح کرد: امام حسن(ع) به عنوان کریم اهل بیت(ع)، سه بار در طول زندگی خود، تمام دارایی و زندگی خود را در راه خدا انفاق کرد.

امام جمعه کنگاور؛ ماه مبارک رمضان را ماه احسان، نیکوکاری و دستگیری از فقرا و نیازمندان توصیف کرد و بر بهره گیری از این ماه پر خیر و برکت و شرکت در آیین های معنوی آن تاکید کرد.

وی با اشاره به نزدیک بودن شب های پر فضیلت قدر گفت: شب قدر بهترین فرصت برای توبه و استغفار و آمرزش از گناهان است و باید با راز و نیاز و خضوع و خشوع به درگاه پروردگار، خداوند متعال را از خود خشنود کنید.

حسن ختام سخنان حجت الاسلام لروند به ناامن کردن منطقه توسط رژیم کودک کُش صهیونیستی با همراهی آل سعود، انگلیس و آمریکای جنایتکار اشاره داشت که دامن خود رژیم صهیونیستی را گرفته است.

وی گفت: طی چند روز اخیر سه عملیات مقتدرانه توسط جوانان حماس فلسطینی در اسرائیل صورت گرفته و وحشت به جان صهیونیست ها افتاده است.

امام جمعه کنگاور اضافه کرد: البته که وحشت و اضطراب به جان سعودی ها نیز افتاده و با حذف «منصورهادی» قصد فتنه جدیدی با انتصاب یکی از سرسپرده های آمریکا در یمن دارند.

هشتگ: , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.