stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 439447
  • 13 خرداد 1401 - 18:53
3

فینال انتقامی رخ نداد/ حریف قزاق حاضر به مبارزه با گرایی نشد

فینال انتقامی رخ نداد/ حریف قزاق حاضر به مبارزه با گرایی نشد

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، به دلیل حاضر نشدن حریف قزاق در دیدار فینال جام تورلیخانوف، عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد.

قلم | qalamna.ir :

در ادامه رقابتهای روز پایانی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان به عنوان یکی از ۴ تورنمنت موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک به دلیل غیبت حریف قزاق در دیدار نهایی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد.

گرایی پیش از این در وزن ۷۲ کیلوگرم این رقابت ها که با حضور ۷ کشتی‌گیر و به صورت گروهی برگزار شد، در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ و ضربه فنی آزات سادیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با توجه به عدم حضور شهروز اوچیلوف از تاجیکستان به پیروزی رسید اما در دور سوم ناباورانه مقابل میرژان شرماخانبت دارنده مدال برنز ۲۰۱۸ جهان و طلای آسیا ۲۰۲۱ در وزن ۶۷ کیلوگرم از قزاقستان با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد و به عنوان نفر دوم این وزن به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

گرایی در دیدار فینال بار دیگر با این کشتی گیر قزاق مصاف داشت که حریف حاضر به رویارویی با او نشد.

اما در وزن ۷۷ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در دیدار رده بندی برابر یونس باشار دارنده ۲ مدال نقره اروپا از ترکیه به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

مختاری پیش از این در دور نخست ۳ بر ۱ دلشاد امانگلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد تمرلان شادوکایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل دمیو ژادرایف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

پژمان پشتام آخرین فرنگی کار ایران در این رقابت هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا برابر آکژول ماخمدوف از قرقیزستان به میدان می رود.

این خبر بروز شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.