stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 439460
  • 13 خرداد 1401 - 18:54
1

فلیک: برابر ایتالیا باید شجاعانه بازی کنیم

فلیک: برابر ایتالیا باید شجاعانه بازی کنیم

سرمربی تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد تیمش شروع خوبی در لیگ ملت ها داشته باشد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان فردا شنبه در اولین دیدار خود در لیگ ملت های اروپا به مصاف تیم ملی فوتبال ایتالیا خواهد رفت. هانسی فلیک سرمربی آلمان پیش از این دیدار گفت: همه با انگیزه هستند. خیلی سخت است که ۱۱ بازیکن اصلی را برای بازی با ایتالیا مشخص کنم. من و کادرفنی خیلی تلاش کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. همه آماده هستند و دوست دارند برای تیم به میدان بروند. ما در این مدت سعی کردیم مسابقات را شبیه سازی کنیم و تمرینات خوبی داشته باشیم. اگر مدت طولانی بازی نکرده باشید کار آسانی ندارید. مزیت این رقابت ها این است که ما پنج تعویض خواهیم داشت. همه انگیزه دارند تا در اولین بازی لیگ ملت ها بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند.

او درباره تیم ملی ایتالیا نیز گفت: روبرتو مانچینی برای دومین بار چرخه جدیدی را آغاز می کند. او بازیکنان جوان زیادی دارد که جاه طلب هستند. مانچو کار فوق العاده ای انجام داد و تیمی ساخت که قهرمان اروپا شد. همه ما طرفدار روحیه تیمی او بودیم، همچنین نحوه بازی آنها فوق العاده بود. کیفیت فوق العاده ای در تیم ایتالیا وجود دارد. ما با این نگرش وارد بازی می شویم که بازی خودمان را دیکته کنیم، حریف را تحت فشار قرار دهیم و شجاعانه عمل کنیم.

فلیک درباره حذف ایتالیا از انتخابی جام جهانی نیز گفت: همه ما می دانیم که بازی مقابل حریفان به ظاهر کوچکتر چقدر دشوار است. همه ما از حذف ایتالیا شگفت زده شدیم. من از مانچینی بسیار قدردانی می‌کنم. حالا این سوال مطرح است که آیا فدراسیون فوتبال ایتالیا به او اعتماد دارد یا خیر.  من فقط می توانم برای او آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی زمان دهد. او بازیکن فوق العاده ای بود و مربی فوق العاده‌ای است که قهرمان اروپا شده است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.