stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 439647
  • 16 خرداد 1401 - 8:19
0

معاون اجرایی رئیس جمهور از روند آوار برداری حادثه متروپل بازدید کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور از روند آوار برداری حادثه متروپل بازدید کرد
خوزستان - سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور که به منظور حضور در کارگروه «طرح توسعه استان‌های خرمشهر و آبادان» به خوزستان سفر کرده است در بدو ورود با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان از آخرین وضعیت روند آوار برداری حادثه متروپل بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد و تاکنون اجساد ۳۸ نفر از زیر آوار این برج ۱۱ طبقه خارج شده است.

حال با گذشت دو هفته از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی ماموران امدادی ادامه دارد.

پیش تر احمد وحیدی وزیر کشور و محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور هم بلافاصله و در کمترین زمان به آبادان سفرکردند و وزیر کشور به مدت ۶ روز در آبادان حضور داشت و از نزدیک روند امدادرسانی و آواربرداری را مدیریت کرد.

همچنین آیت الله رئیسی رئیس جمهور ١٣ خرداد بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده به آبادان سفر کرد و با حضور در خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان عملیات آوار برداری را از نزدیک بررسی کرد.

از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر یک روزه روز دوشنبه معاون اجرایی رئیس جمهور به استان خوزستان، بازدید از تصفیه خانه و آب‌شیرین کن چوئیبده با پیشرفت حدود ۷۰ درصد برای تامین آب خرمشهر و آبادان از مصوبات سفر و طرح توسعه آبادان و خرمشهر، بازدید از محل احداث سد مارد برای مهار ورود آب شور دریا به رودخانه بهمنشیر و آبیاری اراضی حاشیه رودخانه در آبادان و خرمشهر و بازدید از رودخانه اروند و روند لایروبی و خارج کردن کشتی‌ها و لنج‌های مغروق آن است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.