stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 44398
  • 18 فروردین 1399 - 21:36
1
استاندار همدان تاکید کرد:

تولید در همدان متوقف نشود

تولید در همدان متوقف نشود
استاندار همدان، نظارت جدی بر بازار را از اولویت های تیم اقتصادی استان همدان برشمرد و تاکید کرد: در هیچ شرایطی نباید تولید متوقف شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم؛ سید سعید شاهرخی در ستاد تنظیم بازار استان همدان نظارت جدی بر بازار را از اولویت های تیم اقتصادی استان همدان برشمرد و تاکید کرد: در هیچ شرایطی نباید تولید متوقف شود.

این مقام مسئول با بیان این که با توجه به تحریم ها و شیوع ویروس کرونا در تهیه اقلام ضروری مردم استان مشکلی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: ایران در مقایسه با سایر کشورها توانسته کنترل مناسبی بر شیوع ویروس کرونا داشته باشد.

استاندار همدان نرخ شیوع بیماری کرونا در استان همدان را از میانگین کشوری پایین تر اعلام کرد و گفت: در سال «جهش تولید » باید میزان وابستگی به خارج از کشور را به حداقل برسانیم.

شاهرخی با تاکید بر این که ستاد تنظیم بازار نیاز به جدیت، همکاری و هماهنگی سایر ارگان ها دارد، تصریح کرد: در هیچ شرایطی تولید نباید متوقف شود، خصوصاً تولیداتی که نیازهای ضروری مردم را تامین می کند.

وی با اشاره به این که اجرایی شدن تصمیمات اتخاذشده و کنترل نحوه اجرا بسیار با اهمیت است، تاکید کرد: در تامین اقلام ضروری در ماه مبارک رمضان که با افزایش تقاضا روبروخواهد بود، مشکلی نداریم .

شاهرخی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص گسترش فروشگاه های اینترنتی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

استاندار همدان با تاکید بر این که صدا و سیما در راستای فرهنگ سازی و معرفی فروشگاههای اینترنتی فعالیت بیشتری داشته باشد، یاداور شد: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار قوت بیشتری بگیرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.