stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 44936
  • 19 فروردین 1399 - 12:45
2
معاون استاندار کرمانشاه:

اصناف و بازاریان همچون گذشته دولت و مردم را یاری نمایند

اصناف و بازاریان همچون گذشته دولت و مردم را یاری نمایند
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه از اصناف و بازاریان خواست که در این شرایط سخت، دولت و مردم را یاری کنند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، هدایت حاتمی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار کرماشاه پیش از ظهر امروز در نشست با اصناف و بازاریان ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار داشت: اصناف ظرفیت ویژه ای در تامین و توزیع کالا دارد و در حل مسائل روزمره مردم و توسعه کشور و استان نیز پیشرو می باشد.

وی افزود: اصناف و روسای اتحادیه در سال جاری کسب مجوز برای واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار دهند و امیدواریم با تلاش اتحادیه ها شاهد فعالیت واحدهای غیر مجاز در سطح استان نباشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد: تاکنون ۹ هزار ۲۴۸ نفر در سامانه بیمه بیکاری استان ثبت نام کرده اند که در این رابطه در چارچوب تصمیمات ملی پیش خواهیم رفت.

حاتمی تصریح کرد: دولت در حال حاضر با شیوه های مختلف از جمله وام، کمک اعتباری و یارانه به بازار و مردم کمک می کند و تا جایی که امکان دارد از اصناف حمایت خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تامین ماسک واحدهای صنفی را در دستور کار قرار خواهیم داد و در ادامه با رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف اصناف بر شرایط کنونی غلبه خواهیم کرد.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان ضمن قدردانی از اصناف و بازاریان گفت: انتظار داریم اصناف و بازاریان همچون گذشته با رعایت مصوبات ستاد مدیریت کرونا در این شرایط سخت دولت و مردم را یاری نمایند.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.