stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 449653
  • 08 آبان 1401 - 18:25
0

این روزها روزهای سختی است

این روزها روزهای سختی است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در نشست هم‌اندیشی مسئولان و فرماندهان بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: این روزها روزهای سختی است که حتی در بسیج دانشجویی با آن مواجه هستیم و بسیجیان استخوان در گلو و با عصبانیت از وضعیت ‌موجود، بسیاری از مسائل و مشکلات را تحمل کرده و در مظلومیت به سر می‌برند.
سردار محمدرضا مهدوی، اظهار داشت: جریان فتنه هر چه می‌توانند در سطح دانشگاه‌ها و جامعه به بسیجیان‌ توهین‌ کرده و به آنها برچسب‌های ناروا و متعدد می‌زنند و تفکر و روشی که یک ارزش است را نیز به سخره می‌گیرند.
وی تاکید کرد: بر اساس مصلحت‌هایی که وجود دارد بسیاری از بسیجیان شرایط را تحمل می‌کنند، در شرایطی که فتنه در بسیاری از دانشگاه‌ها جولان می‌دهد خیلی‌ها خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام بدهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم. اینکه بسیجیان صبر کرده‌اند به معنای این نیست که نمی‌توانند کاری انجام دهند بلکه معتقدند بسیاری از دانشجویان و نوجوانان فریب خورده و تحت هیجانات داخلی و نقشی که امپراطوری رسانه‌ای در فضای مجازی دنبال می‌کند، قرار دارند که در شان و تراز دانشگاه و دانشجو نیست.خواهش ما این است که مسئولان و روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی و حراست دقت بیشتری داشته باشند، امیدواریم هر چه زودتر این‌ جریان‌ فتنه تمام شود و گول‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام برگردند و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شوند. دشمن همچنان در فضای مجازی در حال تبلیغات سوء بوده و به راحتی دست برنخواهند داشت اما نقش مسئولان دانشگاه است که بیشتر از گذشته پای‌کار بیایند و جلوی دانشجویان اندکی که امنیت دانشگاه را بر هم می‌زنند را بگیرند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد، امیدواریم با تدابیر و توصیه‌هایی که خواهید داشت این وضعیت را به‌زودی ساماندهی کنید.

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.