stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 452210
  • 22 آذر 1401 - 15:04
1

ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال با صادرات خودرو

ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال با صادرات خودرو
خوزستان - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آغاز صادرات گسترده خودرو به ونزوئلا از سوی ایران خودرو در شرایط دشوار تحریمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: صادرات برای ارتقای کیفیت صنعت خودروسازی، ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و همچنین برای پیشرفت شرکت ایران خودرو بسیار مفید است.
قلم | qalamna.ir :

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آغاز صادرات گسترده خودرو به ونزوئلا از سوی ایران خودرو در شرایط دشوار تحریمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: صادرات برای ارتقای کیفیت صنعت خودروسازی، ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و همچنین برای پیشرفت شرکت ایران خودرو بسیار مفید است.

وی آغاز صادرات گسترده خودرو به ونزوئلا از سوی ایران خودرو در شرایط دشوار تحریمی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور محصولات شرکت‌های تولیدی و صنعتی داخلی از جمله خودرو در هر نقطه جهان یک فرصت برای کشور، موجب افتخار و رونق این صنعت و ارزآوری برای کشور است.

حسینی با بیان این مطلب که صادرات خودرو به ونزوئلا برای ایران خودرو می‌تواند زمینه‌ساز توسعه صادرات به کشورهای مختلف باشد، افزود: صادرات برای ارتقای کیفیت صنعت خودروسازی، ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و همچنین برای پیشرفت شرکت ایران خودرو بسیار مفید است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه افزایش تولید و آغاز صادرات از نتایج اقدامات اخیر ایران خودرو به ویژه در تولید عبور مستقیم بوده است، گفت: صنعت خودرو به ویژه شرکت ایران خودرو یک برند برای کشور محسوب می‌شود و مسیر موفقیت‌آمیزی در تولید طی دهه‌های گذشته داشته است.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: حصول موفقیت‌های هر چه بیشتر در صنعت خودروسازی کشور و افزایش توان تولید و ارتقای کیفیت یک مطالبه عمومی است و دولت و مجلس و سایر ارکان مرتبط با تولید در راستای افزایش تولید، رفع موانع تولید، همراهی با خودروسازان روز دنیا و پیشبرد اهداف و پیشرفت ایران خودرو حمایت‌های لازم را خواهند داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.