stat counter
تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
  • کد خبر : 454919
  • 08 بهمن 1401 - 22:49
1

کشف بیش از ۱۰۵ دستگاه رمز ارز قاچاق در آبادان

کشف بیش از ۱۰۵ دستگاه رمز ارز قاچاق در آبادان
خوزستان - فرمانده انتظامی آبادان، از کشف ۱۰۵ دستگاه استخراج رمز ارز(ماینر)، همراه با ۱۰۰عدد متعلقات(فن و پاور) در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان در این باره بیان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ امیرکبیر آبادان از نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در مکانی با عنوان لیزینگ خودرو در منطقه امیری این شهرستان مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی محل و انجام هماهنگی قضایی، تیمی از ماموران کلانتری به همراه عوامل آگاهی به محل اعزام شدند و در بازدید از این مکان ۱۰۵ دستگاه ماینر غیرمجاز همراه با ۱۰۰ عدد پاور و فن مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ماینرها را ۴۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: مرکز مورد نظر پس از جمع آوری رمز ارزها پلمب، و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

سرهنگ کشوری ادامه داد: فعالیت غیرمجاز در حوزه رمز ارز علاوه بر مضرات اقتصادی، باعت اخلال در شبکه برق رسانی می شود و از شهروندان می خواهیم هرگونه خبری در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.