stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 456713
  • 14 اسفند 1401 - 14:17
1

روزنامه‌های تندرو: هورا! به گروسی گفتیم جاسوس!

روزنامه‌های تندرو: هورا! به گروسی گفتیم جاسوس!
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: محمدحسین مهرزاد در بررسی مواضع سه روزنامه تندرو در سایت امتداد نوشت: به نظر می‌رسد روزنامه کیهان تا موعد چاپ، خبر از جزییات توافق دولت رییسی با آژانس بین المللی انرژی اتمی نداشته است. چرا که حسین شریعتمداری تنها به دیدار گروسی با دانشمندان و مسئولان انرژی اتمی کشور پرداخته است.  او نوشته:«دیروز آقای رافائل گروسی در برنامه‌ای که مسئولان محترم کشورمان ترتیب داده بودند با جمعی از اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان ملاقاتی طولانی داشت و در جریان فعالیت هسته‌ای آنها قرار گرفت! چرا؟! این ملاقات با کدام هدف و برای رسیدن به کدام مقصود و منظوری صورت گرفته و چه ضرورتی داشته است؟! بی‌تردید اطلاعاتی که آقای گروسی از «‌اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان‌» به دست آورده است، بی‌کم و کاست در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت! و بالاخره از مسئولان محترم که در صداقت و تعهد آنان کمترین تردیدی نیست، انتظار آن است که به مدیرکل آژانس اعتماد نکنند تا اطلاعاتی فراتر از آنچه در چارچوب تعهداتمان (پروتکل‌ها) آمده است در اختیار او قرار نگیرد.»
برادر حسین خبر ندارد کار از اعتماد گذشته و توافقات جالبی هم انجام شده که برای دیگران حرام بود و برای انقلابی‌ها مباح! ای کاش در تحریریه کیهان موضوع رو آرام آرام به ایشان بگویند تا خدای نکرده شوکه نشده و تبعات بعدی نداشته باشد برایشان. 
گروسی راضی و خوشحال تهران را ترک کرد و در وین از توافقاتی با ایران گفت که فعلا عزیزان انقلابی و فحاشان به دولت قبل را آچمز کرده است. اما رفتار آنها جالب است. ضمن اینکه به مفاد اعلام شده توافق مطلقا اشاره‌ای نکرده‌اند جشن پیروزی گرفته‌اند که ما کاری کردیم گروسی به فکر فرو رود.
روزنامه جوان نوشته:«رافائل گروسی این‌بار در تهران مجبور شد نشان دهد از اینکه او را در لفافه «جاسوس اسرائیل» می‌خوانند، خوشحال نیست! البته کسی به او نگفت تو جاسوس صهیونیست‌ها هستی، اما خبرنگاری از او درباره «درز اخبار هسته‌ای ایران» پرسید و این درز معمولاً سر از اسرائیل درمی‌آورد. گروسی ضمن تأیید اینکه کشور‌هایی برای این‌کار تلاش می‌کنند، گفت که از اینکه درباره درز اخبار پرسش می‌شود، عصبانی است و اینکه «آژانس هیچ وقت ابزار سیاسی نبوده و نخواهد شد. تضمین می‌دهم آژانس تحت دستورالعمل هیچ کشوری کار نمی‌کند و شفاف اقدام می‌کنیم. ما از کسی دستور نمی‌گیریم». البته این فشار گروسی را بعد از نشست خبری هم رها نکرد و زمانی که به دیدار رئیس‌جمهور رفت با این خطاب سید ابراهیم رئیسی مواجه شد که «مستقل باش!» تا همچنان درباره ماهیت خودش در فکر فرو رود! »
خدا را شکر ما توانستیم گروسی را عصبانی کنیم. ای کاش در تقویم ملی ثبتش کنیم و به یمن این دستاورد دولت انقلابی که با کمک خبرنگاران انقلابی رقم خورده سه روز تعطیل کنیم و به جشن و سرور ملی بپردازیم. راستی از مفاد توافق چه خبر؟
«توافق برای گام‌های متقابل» تیتر روزنامه وطن امروز است. خاطرتان هست برای توافق موقت و گام به گام چه گریبانی چاک می‌کردند؟ به نظر خیاط خوبی پیدا کرده‌اند و گریبان‌های چاک چاک را دوخته‌اند. البته از مزایای دولت همسو این است که گاهی دهان آدم را هم می‌دوزد. گریبان که سهل است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.