stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 456812
  • 16 اسفند 1401 - 11:03
0

۷۵ درصد خط تولید دوده صنعتی در دزفول بومی سازی شد

۷۵ درصد خط تولید دوده صنعتی در دزفول بومی سازی شد
خوزستان - مدیر عامل شرکت صنعتی دوده فام(صدف) دزفول گفت: بیش از ۷۵ درصد خط تولید دوده صنعتی در دزفول بومی سازی شده است.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی معین پور مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام(صدف) دزفول با اشاره به فرآیند تولید دوده صنعتی اظهار داشت: تا پیش از این مجبور بودیم تجهیزات و دستگاه‌های موردنیاز خط تولید دوده را از شرکت‌های خارجی تأمین کنیم، ولی بعد از تحریم‌های ظالمانه علیه صنایع پتروشیمی و شیمیایی کشور توانستیم با عزم و همت متخصصان و نیرو‌های فنی داخلی، بیش از ۷۵ درصد خط تولید دوده صنعتی را بومی‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: برای بومی‌سازی خط دوده سخت، ۱۸ ماه زمان نیاز بود که ظرف مدت ۹ ماه به بهره داری رسید که این اتفاق در نوع خود بی‌نظیر است.

کسب لوح زرین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط شرکت صنعتی دوده فام

مدیرعامل شرکت صنعتی دوده فام(صدف) دزفول بیان کرد: این شرکت پس از ارزیابی‌های انجام‌شده در جشنواره نوآوری برتر ایرانی دانشگاه صنعتی شریف، موفق به کسب لوح زرین شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: شرکت صنعتی دوده فام دزفول پس از ارزیابی‌های انجام‌شده از بین بیش از ۲۵۰ شرکت، با کسب امتیاز بالای ۷۰ موفق به کسب لوح زرین شد.

وی افزود: در این جشنواره که با داوری گروهی از متخصصان ارزیابی شرکت‌های نوآور در حوزه محصول همراه بود، ارزیابان پس از پایش موفقیت ایده تا محصول دوده صنعتی در شرکت صنعتی دوده فام، این دستاورد را الگویی برای تمام شرکت‌های تحت تحریم دانستند.

کارخانه صنعتی دوده فام دزفول زیر نظر بنیاد مستضعفان است که در سال ۹۱ به عنوان چهارمین کارخانه تولید کننده دوده صنعتی ایران در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول به بهره‌برداری رسید.

بزرگترین کارخانه تولیدکننده دوده کشور با دانش کاملا بومی توانسته علاوه بر اشتغالزایی برای ۴۶۵ نفر، ظرفیت تولید کشور را ۲۰ هزار تن و میزان صادرات این محصول را ۴۰ درصد افزایش دهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.