stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 456930
  • 19 اسفند 1401 - 14:05
0

آغاز عملیات اجرایی ساخت پایه سکوی سرچاهی رسالت

آغاز عملیات اجرایی ساخت پایه سکوی سرچاهی رسالت
خوزستان - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: امروز عملیات اجرایی ساخت پایه سکوی سرچاهی رسالت در یارد پیمانکار در خرمشهر آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا مهدی‌زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به عملیات اجرایی ساخت پایه سکوی سرچاهی رسالت در یارد پیمانکار اظهار داشت: طرح توسعه و نگهداشت تولید میدان رسالت یکی از چهار طرح توسعه‌‌ای نگهداشت و افزایش تولید شرکت نفت فلات قاره است که جهت اجرا به شرکت تاسیسات دریایی واگذار شده است.

وی افزود: این طرح شامل دو بخش سطح‌الارضی و تحت‌الارضی است که در بخش تحت‌الارضی عمده کالاهای حفاری و تکمیل چاه توسط پیمانکار تامین شده و با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی دکل حفاری در میدان مستقر می‌شود.

مهدی‌زاده، در بخش سطح‌الارضی هم عملیات ساخت پایه سکو پس از وقفه‌ای طولانی از روز جاری در خرمشهر آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا شش ماه آینده عملیات اجرایی ساخت سکو به اتمام برسد و سکو آماده نصب شود.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در پایان گفت: شرح کار طرح توسعه و نگهداشت تولید میدان رسالت، ساخت یک سکوی سرچاهی و حفاری و تعمیر ۶ حلقه چاه شامل چهار حلقه چاه جدید و تعمیر دو حلقه از چاه‌های موجود است که با تکمیل طرح، ۱۲ هزار بشکه به تولید میدان رسالت اضافه می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.