stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 457238
  • 25 اسفند 1401 - 20:38
2

تولید ثروت و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی خوزستان

تولید ثروت و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی خوزستان
خوزستان - مدیرکل شیلات خوزستان گفت: تولید ثروت و اشتغالزایی با استفاده از ظرفیت‌های شیلاتی استان و فرصت‌های مغفول مانده امکانپذیر است.
قلم | qalamna.ir :

مهرداد محمدی دوست مدیر کل شیلات خوزستان توسعه و بهره وری از ظرفیت مراکز تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی استان خوزستان را یکی از تکالیف سازمانی عنوان کرد و گفت: جذب اعتبارها، تعمیر، تجهیز و نگهداری مراکز در سال آینده با قوت و حمایت بیشتری ادامه دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شیلات خوزستان با پیوند و هم افزایی میان هسته‌های تخصصی، کارشناسان و پرورش دهندگان مجرب در مسیر تولید ثروت گام بر می‌دارد، افزود: ما امروز با شناسایی همه ظرفیت‌های مغفول در سراسر استان به دنبال درآمدزایی و ایجاد اشتغال از زیربخش‌های مختلف شیلات هستیم.

محمدی دوست با تاکید بر اجرای تحقیقات کاربردی و اجتناب از فعالیت‌های تئوری و تک بعدی، ادامه داد: توانمندی و استعداد‌های استانی می‌تواند ما را در بسیاری از حوزه‌های شیلاتی خودکفا کند.

مدیر کل شیلات خوزستان در ۲ روز متوالی ضمن بازدید از مرکز تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی شهید ملکی اهواز و مرکز توسعه ماهیان بومی سوسنگرد، سیاستگذاری تولید شیلات در سال پیش رو را تشریح کرد و تصمیم گیری‌های لازم جهت تحقق این اهداف را به عمل آورد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.