stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 457866
  • 16 فروردین 1402 - 11:42
3

پیشرفت بالغ بر ۷۵ درصدی ۴۲۶ پروژه اقتصادی در خوزستان

پیشرفت بالغ بر ۷۵ درصدی ۴۲۶ پروژه اقتصادی در خوزستان
خوزستان - معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر تعداد ۴۲۶ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد در سطح استان فعال است.
قلم | qalamna.ir :

آقا رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان در خصوص پروژه‌های سرمایه گذاری در استان خوزستان اظهار داشت: با توجه به ضرورت رفع موانع و مشکلات و لزوم تسریع در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های سرمایه‌گذاری به ویژه پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد این امر در قالب اولویت کاری سال جاری در دستور کار معاونت اقتصادی استانداری خوزستان قرار داده شده است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر تعداد ۴۲۶ پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد در سطح استان فعال است که میزان سرمایه گذاری این تعداد پروژه ۷۸۴ هزار و ۲۷۲ میلیارد ریال و دارای اشتغال بالغ بر ۳۲ هزار و ۱۴۰ نفر هستند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: از پروژه‌های بالای ۷۵ درصد در سطح استان، بخش صنعت شامل تعداد ۳۳۴ پروژه با میزان سرمایه‌گذاری ۷۷۵ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال و اشتغال بالغ بر ۳۰ هزار و ۳۵۷ نفر است.

فتوحی گفت: همچنین در بخش کشاورزی ۸۶ پروژه با میزان سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال و اشتغال بالغ بر یک هزار و ۶۴۸ نفر و در بخش خدمات تعداد ۶ پروژه با میزان سرمایه گذاری سه هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۱۳۵ نفر پیش بینی شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.