stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 458191
  • 22 فروردین 1402 - 16:52
0

استحکام سیل بندهای خوزستان جهت مقابله با سیلاب‌های احتمالی

استحکام سیل بندهای خوزستان جهت مقابله با سیلاب‌های احتمالی
استاندار خوزستان در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و… در دستور کار استانداری است.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان توضیح داد: با توجه به هشدار قرمزی که سازمان هواشناسی استان اعلام کرد ضرورت داشت تا تمهیدات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارش‌های سنگین پیش رو گرفته شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه عشایر در این روزها کوچ خود را آغاز کرده‌اند، ضرورت دارد سازمان امور عشایر خوزستان و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به اطلاع رسانی و حفظ سلامت و امنیت آنها اهتمام لازم را داشته باشند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در خصوص حاشیه رودخانه‌ها، زمین‌های کشاورزی و روستاهای در معرض سیل بنا شده تا سیل بندها تقویت شود؛ همچنین در مناطقی که احتمال قطع یا کدر شدن آب شرب است، مقرر شده تا ذخیره سازی آب و تدارک تانکرهای آبرسانی صورت گیرد.

حسینی محراب گفت: در لالی که اخیراً مردم مشکل آب شرب پیدا کردند، احتمال دارد مجدداً کدری آب را در لالی و برخی نقاط دیگر داشته باشیم که بنا شده آبفای خوزستان نسبت به ذخیره سازی و تأمین آب شرب اقدام کند.

او در پایان عنوان کرد: با توجه به تعطیلی سه روزه از مردم درخواست می‌شود از فرزندان خود در مناطق خطر و حاشیه رودخانه‌ها مراقبت کنند؛ ما آمادگی کامل داریم و تمهیدات لازم را با جدیت دنبال می‌کنیم تا حادثه ناگواری رخ ندهد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.